بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
حکمی برای نخستین عرضه‌اولیه صادر شد؛

فرش قرمزی که پهن شد/ «تاصیکو» به تابلوی حافظ می‌رسد

نخستین مهمان سال 98 تالار بورس، کمتر از یک‌هفته دیگر به حافظ می‌آید.
کد خبر : ۱۹۰۶۷۹
فرش قرمزی که پهن شد/ «تاصیکو» به تابلوی حافظ می‌رسد
به گزارش بورس‌نیوز، درحالی که عصر اولین روز نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه» خبری در خصوص نخستین عرضه اولیه از چهارراه پارک‌وی به نمایشگاه بین‌المللی رسید تا ماشین عرضه‌ها اینبار به نام یکی از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی به مقصد خیابان حافظ، دربست بگیرد.

اما فردای آن روز مدیرعامل بورس تهران در خصوص اظهارات مدیرعامل تاصیکو و عرضه اولیه این شرکت که طبق زمان‌بندی گذشته قرار بود چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه به تابلوی بورس ورود کند، ایستاد و اعلام کرد که قرار نیست بخاطر صحبت مدیران عامل، بورس تهران عرضه اولیه را انجام دهد و این شرکت هنوز آماده عرضه نیست و در هنگام آمادگی این شرکت، بورس تهران نسبت به عرضه اولیه آن اقدام خواهد کرد.

در ابتدا تصور بدین شکل بود که شاید مشکل حادی در خصوص این عرضه وجود دارد اما گویا برای این عرضه اولیه، فرش قرمزی پهن نشده بود و قرار است که این فرش در تاریخ دوشنبه نهم بهمن‌ماه به سفارش تاصیکو در تالار بورس پهن شود.

بر همین اساس، عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با نماد «تاصیکو» توسط شرکت کارگزاری صبا تامین عرضه شود تا سهمیه هر کد معاملاتی حدود  ۷۰۰۰ سهم و در محدوده قیمت ۲۰۵۰ الی ۲۰۲۰ ریال تعیین شود.
لازم به ذکر است که حداکثر مبلغ مورد نیاز  1,540,000 تومان خواهد بود.

فرش قرمزی که پهن شد/ «تاصیکو» به تابلوی حافظ می‌رسد
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر