بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست‌هایی که نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران بازار سرمایه داشته‌اند به صراحت اعلام شد که هیچ مشکل و مانعی در عرضه سهام عدالت در این بازار وجود ندارد.
کد خبر : ۱۹۱۱۵۶

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا پورابراهیمی درباره اینکه بازار سرمایه قابلیت عرضه حجم بالای سهام عدالت را دارد یا خیر، اظهار کرد: در نشست‌هایی که نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران بازار سرمایه داشته‌اند به صراحت اعلام شد که هیچ مشکل و مانعی در عرضه سهام عدالت در این بازار وجود ندارد.

وی افزود: بازار سرمایه با مشکل فنی و زیرساختی مواجه نیست و امکان عرضه سهام عدالت در این بازار وجود دارد؛ از سوی دیگر تا کنون هیچ یک از متولیان بازار سرمایه در مورد ناتوانی در عرضه این سهام به مجلس گزارش یا اطلاعی نداده اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: سهام عدالت به زودی عرضه خواهد شد و گزارش سهام عدالت در آینده نزدیک در کمیسیون ویژه اصل ۴۴ نهایی و به زودی برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم گفت: دولت تصمیم دارد سالانه چهار هزار میلیارد تومان از محل سهام عدالت سود توزیع کند که البته اگر این رقم در بازار سرمایه تجمیع شود، طرح‌های اقتصادی بزرگی را در کشور می‌توان عملیاتی کرد.

وی افزود: در سهام عدالت برآورد ما این است که حدود سه میلیون تومان ارزش هر برگه است و می‌توان به هر خانواده چهارنفره حدود ۱۲ میلیون تومان، دارایی منتقل کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر