بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
فرازوفرودهایی که در بازار سرمایه رخ می دهد عادی است البته صعود بازار در هفته‌های قبلی بنیادی بوده و این نشان می دهد ‏که تا 6 ماه آینده بازار به رنگ سبز خواهد بود.‏
کد خبر : ۱۹۱۳۹۲

بازار تا 6 ماه آینده به رنگ صعود / اصلاح بازار یک‌روند متعارف است

سید رضا اعجازی مدیرعامل کارگزاری اقتصاد بیدار در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز، ضمن بیان این مطلب گفت: روند بازار سهام به‌صورت عادی و معمول این است که بعد از یک افزایش نرخ، شروع به اصلاح می‌کند.

وی ادامه داد: به نظر بنده قرمز شدن شاخص‌ها در روزهای گذشته کاملاً منطقی بود. صعود قابل‌توجهی در هفته‌های گذشته رخ داد و این طبیعی بود که با یک خبری که خیلی هم تأثیر بسزایی ندارد مثل صحبت‌های ترامپ و مسائل سیاسی ریزش کند.

اعجازی تأکید کرد: این تصحیح بازار باز هم ادامه خواهد یافت و نباید به سبز بودن امروز بازار به این دید نگریست که اصلاح تمام‌شده و حالا دوباره روند معمول در پیش خواهد بود البته به دلیل اینکه روند صعودی قبلی بنیادی اتفاق افتاد، مجدداً بازار راه خودش را ادامه خواهد داد.

وی افزود: بعد از یک صعود مجدداً باید منتظر یک اصلاح باشیم. از آنجایی‌که صعود دوره جدید یعنی رشد شاخص بر اساس پارامترهای بنیادی بود می‌شود برای 6ماه آینده بازار را صعودی دید اما این روند اصلاح یک‌روند متعارف است که اتفاق می‌افتد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اشتباهی بزرگ در بازگشت بازار متشکل ارزی به سیستم بانکی

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اشتباهی بزرگ در بازگشت بازار متشکل ارزی به سیستم بانکی

ارسال نظر