بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
«غپینو» سود عملیاتی این دوره را ۶۶۳میلیارد ریال، سود خالص را ۴۵۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۰۸میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۱۷۵۵

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنعتی پارس مینو در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، سود هرسهم را ۳۵۸ریال اعلام کرد.

این شرکت در سال گذشته توانسته بود برای هرسهم ۱۹۶ریال سود بسازد که در سال مالی۱۳۹۷ این سود را ۸۳درصد افزایش داد. «غپینو» سود عملیاتی این دوره را ۶۶۳میلیارد ریال، سود خالص را ۴۵۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۰۸میلیارد ریال اعلام کرد.

در برآوردی که این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند ۱۳۹۸ دارد اعلام شد که افزایش نرخ فروش محصولات در سال مالی گذشته تابعی از افزایش قیمت مواد اولیه و کشش بازار و محصولات رقبا است که با توجه به روند پیش رو انتظار می‌رود ۲۵ تا ۳۰درصد به نرخ محصولات اضافه شود.

همچنین با توجه به برآورد شرکت در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه با توجه به نوسان قیمت‌ها در بازار در سال جاری افزایشی پیش‌بینی می‌شود. این شرکت روند افزایش نرخ مواد اولیه و هزینه‌های سربار منجر به افزایش بهای تمام‌شده محصولات می‌شود که متناسب با آن افزایش نرخ محصولات نیز لحاظ خواهد شد.

«غپینو» در نظر دارد در سال مالی جاری پروژه استحصال دانه کاکائو را به پایان برساند. این پروژه تا پایان دوره مالی۱۳۹۷ ۴۳درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین فروش محصولات شکلات جدید را توسعه داده و فروشگاه عرضه مستقیم را راه‌اندازی کند. علاوه بر این در حال حاضر پروژه خط تولید پیتزا در دست احداث دارد که تا پایان سال مالی۱۳۹۷ توانسته ۴۰درصد پیشرفت داشته باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر