بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

نیروهای داخلی در جبهه دشمن / اعضای اتاق بازرگانی مرفه بی درد نیستند

تحریم‌ها تیرهایی را از رو به رو به فعالان اقتصادی پرتاب می‌کنند که برای آنها برخی تجهیزات را در نظر گرفته‌ایم اما برخی تیرها از پشت و از سمت نیروهای داخلی به فعالان اقتصادی اصابت می‌کند که درد ناشی از آن قابل تحمل نیست و نمی توانیم برای آن تدبیر کنیم.
کد خبر : ۱۹۲۶۷۹
شافعی: درد تیر نیروهای داخلی قابل تحمل نیست/ اعضای اتاق بازرگانی مرفه بی درد نیستند
به گزارش خبرنگار بورس نیوز، غلامحسین شافعی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اظهار کرد: ما اپوزوسیون دولت نیستیم ولی موارد مرتبط با فضای کسب و کار را به دولت گوشزد خواهیم کرد و این در شرایطی است که تولید ما علی رغم همه شعارهایی که طی سالهای گذشته داده شده بسیار کوچک شده است.


وی با بیان اینکه در دوره قبلی فعالیت اتاق،مطالبه‌گری صورت گرفت اما گوش شنوا وجود نداشت، افزود: متأسفانه برخی تصمیمات دولتی بدون مطالعه و بررسی کارشناسی اتخاذ می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ادامه داد: بارها فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات را در قالب نامه نگاری و شیوه‌های مختلف به گوش دولت رساندند اما گوش شنوایی برای آن وجود نداشته و باز هم دولت راه خود را رفته است.

وی با بیان اینکه باید دیدگاه توده مردم را از اتاق‌های بازرگانی تغییر داد، اظهار کرد: بسیاری از مردم شناخت دقیقی نسبت به اتاق بازرگانی ندارند و تصورشان این است که عده‌ای آدم بی‌درد و پولدار که از مردم و جامعه فاصله گرفته‌اند، در اتاق‌های بازرگانی مستقر هستند در حالی که این نگاه اشتباه بود و اتاق در معرفی خود به جامعه موفق عمل نکرده است.

به گفته شافعی، اگرچه در انجام مسئولیت‌های اجتماعی به کمال نرسیده‌ایم ولی به آن توجه کرده و تلاش کرده‌ایم تا سطح رفاه را در برخی مناطق محروم افزایش دهیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر