خبرخوان
پربیننده ترین عناوین
پربحث ترین عناوین
کد خبر: ۱۹۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
مدیرعامل پارس خودرو در نشست با مدیران ارتباطات گروه؛
دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز، دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپابا حضور ناصر آقامحمدی، مدیرعامل پارس خودرو، امیرحسین تابع جماعت، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه سایپا، حمید زاهدی معاون توسعه منابع انسانی پارس خودرو، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.

در این نشست آقامحمدی گفت: یکی از عواملی که هر بنگاه اقتصادی را برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده یاری می دهد، به کیفیت مدیریت افکار عمومی جامعه ای که در آن به فعالیت مشغول هستند، بستگی دارد.

وی گفت: اطلاع رسانی دقیق، جریان سازی و بهبود تصویر از سازمان در جامعه، از وظایف اصلی مدیران ارتباطات شرکت ها است.

مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم صنایع مختلف کشور تصریح کرد: خودروسازان با وجود محدودیت ها و اقتضائات فعلی درحال فعالیت هستند و باید این شرایط را با اطلاع رسانی دقیق و صریح به دور از جو سازی و تبلیغات سیاسی به مردم و جامعه منعکس کرد تا مردم در شرایط بهتری خودروسازان را قضاوت کنند.

در این نشست امیرحسین تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برگزاری این نشست ها موجب هماهنگی، همدلی و همفکری مدیران ارتباطات گروه خواهد شد، گفت: می توان با همفکری و تبادل نظر در راستای ساماندهی و یکپارچگی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا گام برداشت.

وی تصریح کرد: مديران روابط عمومي باید عملكرد شرکت های خود را به طور صحیح و شفاف به جامعه اطلاع رساني كرده تا با ایجاد رابطه دوسویه با مردم، اثرگزاری خود را بر افکار عمومی بیشتر کنند.

در این نشست که مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشتند مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، روابط عمومی را به ‌عنوان حلقه ارتباطی سازمان‌ها با جامعه دانست و افزود: هرچه این حلقه ارتباطی گسترده‌تر و محکم‌تر باشد، به همان اندازه سازمان در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در یک بنگاه اقتصادی مهم‌ترین مسئله، تولید، حفظ و گسترش آن است، افزود:  نقش روابط عمومی نیز شناسایی عوامل قوت و ضعف تولید در داخل سازمان و در بیرون سازمان شناخت فرصت‌ها و تهدیدهایی است که وجود دارد.