بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
سود خالص را ۱۹۹ میلیارد ریال و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را یک هزار و ۲۲۵میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۹۳۱۹۸

به گزارش بورس نیوز، شرکت داده‌گستر عصر نوین در اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ خود سود تلفیقی هر سهم را نسبت به مدت مشابه سال مالی۱۳۹۶ با کاهش ۵۵ درصدی از ۱۱۰ریال به ۵۰ ریال رسانده است.

این شرکت سود عملیاتی تلفیقی را ۴۱۰ میلیارد ریال، سود خالص را ۱۹۹ میلیارد ریال و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را یک هزار و ۲۲۵میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال منتشر کرده است.

از سوی دیگر سود هرسهم شرکت اصلی نیز همچون تلفیقی با افت ۵۵ درصدی به ۵۰ریال رسیده است. سود عملیاتی شرکت ۳۹۷میلیارد ریال، سود خالص ۱۹۹ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۴۱۶میلیون ریال اعلام کرد.

در برآوردی که «های وب» از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت دارد اعلام کرده است که دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ پیش‌بینی می‌شود تا هزینه‌های مالی شرکت تا پایان سال جاری حدوداً ۲۵ درصد افزایش یابد.

این شرکت در تشریح برنامه‌های با اهمیت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ اعلام کرد که قصد دارد الحاقیه‌های قراردادهای USO۱ و USO را به اجرا درآورد، قرارداد USO۳ را نیز اجرایی کند و همچنین شبکه FWA را تکمیل و راه‌اندازی کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدایی سال جاری رخ داد:

اعلام اسامی شرکت های فعال تر از بورس تهران

مدیر طراحی سیستم‌های شرکت ایساکو خبر داد:

فراهم شدن بهره برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «های وب»

ارسال نظر