بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام) در ساعت 15 مورخ 1398/04/13 با حضور صاحبان 92/88 درصد از کل سهام و با نمایندگان تام‌الاختیار آنان در محل قانونی شرکت تشکیل شد.
کد خبر : ۱۹۳۴۱۰

به گزارش بورس نیوز، در جلسه مذکور، پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اعلام رسمیت جلسه، آقایان مهندس هوشنگ دادوش، مهندس حسن ماهرو، جلیل میهن‌دوست و حسن همتی به عنوان رئیس، ناظرین و دبیر مجمع عمومی انتخاب شدند سپس گزارش هیات مدیره راجع به عملکرد و صورت‌های مالی سال 1397 و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت قرائت شد و به اتفاق آرا، ترازنامه مورخ 1397/12/29 و صورتحساب سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد سال 1397 مجموعه و شرکت و همچنین پیشنهاد تقسیم سود 800 ریالی از سود قابل تخصیص به هر سهم از سهام شرکت به تصویب رسید و به هیات مدیره شرکت مفاصا حساب اعطا شد.


تاریخچه شرکت:


شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام) در اسفند 1347 با مشارکت و همکاری فنی شرکت توشیبا ژاپن و با نام شرکت «پارس توشیبا» فعالیت خود را در استان گیلان (شهر رشت) آغاز کرد.
 
در سال 1361 نام شرکت به «صنعتی پارس خزر» تغییر یافت و در سال 1374 به سهامی عام تبدیل شد و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کوچک برقی در ایران و یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه محسوب می‌شود.

محصولات این شرکت در 21 گروه و 200 مدل متنوع تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود. 
خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در سراسر کشور از پشتیبانی حدود 470 مرکز خدمات مشتریان برخوردار است.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر