بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
ذره‌بین بورس‌نیوز روی این شرکت صنایع غذایی رفت؛

سود محقق شده‌ای که با قیمت سهام این شرکت تناسب ندارد

افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش پودر کتلت و سبزیجات گرمی به عنوان اصلی‌ترین محصولات شرکت، نقش عمده‌ای در بهبود درآمد‌های این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۷ و سال جاری داشته است.
کد خبر : ۱۹۳۸۱۶

سود محقق شده‌ای که با قیمت سهام این شرکت تناسب ندارد :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم افزایش بیش از ۲۱۲ درصدی مبالغ فروش شرکت کشت و صنعت پیاذر در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل و شناسایی ۲۴۰ ریال سود خالص هر سهم در این مدت، همچنان قیمت در حدود ۱۵.۰۰۰ ریالی این سهم در بازار بورس تناسبی با سود شناسایی شده ندارد.

سود محقق شده‌ای که با قیمت سهام این شرکت تناسب ندارد :

آنچه بیش از هر چیز در صورت‌های مالی سه ماهه حسابرسی نشده این شرکت در سال ۱۳۹۸ جلب توجه می‌کند افزایش در حدود ۴۲ درصدی مقادیر فروش و نیز افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش اکثر محصولات این شرکت در این مدت است. 

سود محقق شده‌ای که با قیمت سهام این شرکت تناسب ندارد :

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش پودر کتلت و سبزیجات گرمی به عنوان اصلی‌ترین محصولات شرکت، نقش عمده‌ای در بهبود درآمد‌های این شرکت در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۷ و سال جاری داشته است.

در مجموع فروش در حدود ۲.۲۶ میلیون عددی انواع محصولات تولیدی شرکت منجر به تحقق بیش از ۷۳ میلیارد ریالی این شرکت و تحقق سود خالصی ۱۷.۹ میلیارد ریالی در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل کشت و صنعت «پیاذر» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

رونق تولید در «غاذر» / منتظر خبرهای خوب در مجمع باشید

مدیرعامل کشت و صنعت پیاذر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

از افزایش سرمایه تا افزایش ظرفیت و توسعه سبد محصولات «غاذر»

ارسال نظر