بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
در بازار مشتقه بورس کالا صورت گرفت؛

انعقاد بیش از ۲۵۳ هزار قرارداد آتی زعفران و زیره سبز

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران، بیش از ۲۵۳ هزار قرارداد آتی زعفران و زیره سبز به ارزشی بیش از ۳۸۶۱ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال منعقد شد.
کد خبر : ۱۹۴۰۵۹

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران، بیش از ۲۵۳ هزار قرارداد آتی زعفران و زیره سبز به ارزشی بیش از ۳۸۶۱ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال منعقد شد.

معامله‌گران در حالی تعداد ۲۵۳ هزار و ۳۳۶ قرارداد آتی زعفران و زیره سبز را منعقد کردند که در پایان معاملات هفته قبل، تعداد موقعیت های باز به ۵۴ هزار و ۱۰۳ موقعیت افزایش یافت.

این تعداد قرارداد در حالی منعقد شد که بیش از ۲۲۹ هزار قرارداد آن مربوط به معاملات زعفران نگین و رشته‌ای درجه یک بود و بیش از ۲۴ هزار قرارداد نیز بر پایه دارایی زیره سبز منعقد شد.

به این ترتیب، معامله گران ۲۴ هزار و ۸۷ قرارداد آتی زیره سبز را برای تحویل در سررسید شهریور ماه ۹۸ به ارزشی بیش از ۱۰۲۱ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال منعقد کردند.

۳۸ هزار و ۱۴ قرارداد آتی زعفران نیز به ارزشی حدود ۴۴۹ میلیون ریال برای سررسید مرداد ۹۸ منعقد شد.

ارزش معاملات در سررسید شهریور ماه ۹۸ نیز به رقمی بیش از ۲۳۸۲ میلیون ریال رسید که این رقم بیشترین سهم را در ارزش معاملات هفتگی بازار قراردادهای آتی به خود اختصاص داد. در سررسید مذکور معامله گران بیش از ۱۹۰ هزار قرارداد آتی زعفران نگین را منعقد کردند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون توسعه بازار بورس‌کالا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

گواهی سپرده کالایی سدی برای دلال‌پروری/ نقدشوندگی فروش کالا در جیب کشاورزان

امروز در تالار فرعی بورس کالا عرضه می شود؛

عرضه متنوع فرآورده های پتروشیمی در بورس کالا

امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی صورت می گیرد؛

عرضه 48 هزار تن وکیوم باتوم در بورس کالا

ارسال نظر