بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
مدیرعامل شرکت سبد گردان پاداش سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:

«بورس» انتخاب نخست هوش‌سرمایه برای خرج نقدینگی/ نیم‌نگاه خودرویی‌ها به تجدید ارزیابی‌ها

به دلیل تصمیماتی که در فضای جهانی رخ‌داده است، بازارهای جهانی با رشد مناسبی رو به ور شده و بورس ایران نیز پس از هفته‌ها رکود وارد فاز مثبت شد.
کد خبر : ۱۹۴۶۶۱

کورش شمس مدیرعامل شرکت سبد گردان پاداش سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌نیوز در مورد چرایی سبزپوش بودن بازار در روز آتی گفت: به‌هرحال پس از روزها رکود و کاهش قیمت‌های جهانی، امروز بازار به یک سطح حمایتی مناسب رسید و نفت ۵درصد رشد را تجربه کرد ضمن آنکه اخبار گوناگونی از توافق میان آمریکا و چین و به تعویق افتادن جنگ تجاری میان این دو کشور اثر مثبتی بر بازارهای جهانی گذاشت.

وی ادامه داد: بازار سرمایه ما بازار به‌شدت هوشمندی شده و تمامی اتفاقات جهانی بر روی اعداد و ارقام و شاخص‌های بازار تأثیر مثبتی می‌گذارد.

شمس تأکید کرد: بورس در سال۹۸ همچنان گزینه اول سرمایه‌گذاری میان سایر بازارها است و سایر بازارها تقریباً شرایط رکودی دارند.

وی افزود: سهم‌هایی که EPSخوبی می‌سازند، فروش‌های خوبی را ثبت می‌کنند مثل سهام پتروشیمی‌ها و البته صنعت فولاد که به نظرم می‌توانند پیشروی بازار باشند و البته پالایش‌ها هم در این زمره قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت سبد گردان پاداش سرمایه خاطرنشان کرد: تجدید ارزیابی‌ها در سال 98 موضوع مهمی است که می‌تواند به شرکت‌های خودرویی کمک خوبی بکند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر