بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهارکرد:

"معدنی‌ها" و "دارویی‌ها" لیدر بازار

مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت‌و‌معدن سهامداران باید روی سهم‌هایی با متغیر‌های قوی و تقسیم سود بالا در مجامع بیشتر تمرکز کنند.
کد خبر : ۲۰۴۰۵۱

محمد مشاری مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت‌و‌معدن در گفت‌وگو با بورس‌نیوز با ارزیابی روند معاملات بازارسرمایه اظهارکرد: باتوجه به رشد پی‌در‌پی شاخص و رشد‌های دور از انتظار و سکته موقتی که بازار در روز گذشته تجربه کرد، به نظر می‌رسد روند فعلی بازار و شاخص بالاتر از حد انتظار بوده و برخلاف آنکه بازاری کم‌حجم پیش‌بینی شده بود اما؛ عکس تصور‌ها حجم سهم‌ها بالا بوده و شرکت‌های تاثیرگذار شاخص بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، ممکن است در روز‌های آتی افت شاخص را داشته باشیم.

مشاری با اشاره به آینده سهامداران نیز گفت: سهامداران باید روی سهم‌هایی با متغیر‌های بنیادی قوی و تقسیم سود بالا در مجامع، عدم تاثیرپذیری از تحریم ها، عدم تاثیرگذاری از نرخ دلار برای خرید مواد اولیه بیشتر تمرکز کنند.

مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن در خصوص اینکه کدام صنعت صدرنشین بازار هست گفت: معدنی‌ها و دارویی‌ها لیدر بازار خواهند بود.

مشاری در ادامه با اشاره به "دلار" و "حجم نقدینگی سرگردان در بازار" به عنوان پارامتر‌های تاثیرگذار بر بازار گفت: حجم پولی که در بازار بوده و این حجم از معاملات قابل تصور نبود و در حال حاضر می‌توان گفت که نقدینگی در بازار گردش دارد.

کارشناس بازارسرمایه در پایان خاطرنشان کرد: تغییراتی نیز که هر ۲ الی ۳ روز یکبار در شاخص رخ می‌دهد و بازار به شدت گارد صعودی می‌گیرد، به سبب رکودی هست که در بازار‌های موازی رخ داده و نقدینگی محیط جذابی برای سرمایه گذاری پیدا نمی‌کند و بهترین بازار را بورس می‌داند، به موجب تورم و نرخ دلار روند بازار صعودی پیش می‌رود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

بی‌اقبالی سهم‌های بزرگ و بنیادی

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تکرار ۹۷ برای "دلار"، آری یا نه

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

نشانه‌ای از کاهش دلار به چشم نمی‌خورد

مدیرعامل‌کارگزاری بانک‌صنعت‌ومعدن

نقدینگی بورس کجا رفت؟

ارسال نظر