بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
قیمت جهانی، نرخ دلار و میزان عرضه و تقاضا را می‌توان از عوامل موثر بر قیمت ضایعات آلومینیومی دانست که اتفاقات اخیر نوسانات قابل توجهی را در بهای اکثر ضایعات آلومینیومی طی یک هفته اخیر رقم زده است. 
کد خبر : ۲۱۵۴۷۶
ضایعات آلومینیومی و نوسانات قیمتی
 
 
به گزارش بورس نیوز، قیمت قراضه‌های آلومینیومی مورد استفاده در صنعت آلیاژسازی و ریخته گری با افت قابل ملاحظه‌ای مواجه بود که می‌توان به کاهش ۰.۷ درصدی رینگ آلومینیومی طی هفته اخیر اشاره داشت. در این میان قیمت سفاله آلومینیوم خشک افزایشی ۱۱.۳ درصدی را تجربه کرد.
 
 
ضایعات آلومینیومی و نوسانات قیمتی

برخی ضایعات آلومینیومی نیز با افزایش قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این نوع ضایعات در ۲۱ فروردین ماه، با رشد ۱۱.۳ درصدی نسبت به هفته گذشته، از ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۴ هزار و ۹۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

دومین ضایعاتی که طی هفته اخیر بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد رادیات آلومینیوم بود که با رشدی ۶.۱ درصدی از ۱۵ هزار و ۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۵ هزار و ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش قیمت یافت.

سفاله آلومینیوم نیز با رشدی ۹ درصدی نسبت به هفته گذشته، از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۴ هزار و ۲۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات آلومینیومی و نوسانات قیمتی
 
در این میان برخی ضایعات طی هفته اخیر با کاهش قیمت مواجه شدند. به طوریکه رینگ آلومینیومی با افت ۰.۷ درصد، قوطی رانی با افتی ۰.۴ درصد و پروفیل شاخه با افتی ۰.۳ درصدی بیشترین کاهش را تجربه کردند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر