بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
سهامداران کماکان در انتظار رویت "افزایش سرمایه" نشسته‌اند؛

رشد ۳۶درصدی سرمایه‌گذاری‌های "شتران"

پالایشگاه نفت تهران در بخش حقوق مالکانه ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده و در قسمت سرمایه گذاری‌های بلند مدت رشد ۳۶ درصدی را مشاهده کرده است.
کد خبر : ۲۲۹۹۴۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

افزایش سرمایه در جریان شرکت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پالایش نفت تهران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای (صورت وضعیت مالی) ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱ (حسابرسی نشده)، جمع دارایی، بدهی و حقوق مالکانه خود را مبلغی بالغ بر ۱۷۹.۵۷۱.۳۸۰ میلیون ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد رشد را در پی داشته است.

در این دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، حقوق مالکانه‌ای که این شرکت پالایشگاهی گزارش کرده برابر با ۱۰۷.۹۳۷.۳۴۵ میلیون ریال بوده که بر اساس گزارش ارائه شده در دوره مشابه در سال گذشته ۲۱درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین در بخش دارایی‌های این شرکت مشاهده می‌کنیم که سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت با رشد ۳۶درصدی به مبلغ ۶۱.۷۰۰.۰۰۰ میلیون ریال گام بر داشته است.

افزایش سرمایه در جریان شرکت

افزایش سرمایه در جریان
بر اساس این گزارش، شرکت پالایشی "شتران" افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۳۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال معادل ۷۰ درصد) از طریق صدور سهام جدید در یک مرحله، که ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال آن از محل سود انباشته و ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال آن از محل اندوخته طرح و توسعه بوده،  انجام شده اما کماکان سهامداران این شرکت، افزایش سرمایه را در پرتفوی خود مشاهده نکرده‌اند.

افزایش سرمایه در جریان شرکت

بر پایه این گزارش، در بخش دارایی‌های این شرکت میزان دریافتنی‌های بلند مدت مبلغ ۸.۱۸۹ میلیون ریال گزارش شده که این میزان در قیاس با دوره گذشته ۱۳۵ درصد افزایش را تجربه کرده و شرکت پالایش نفت تهران در صورت سود و زیان ارائه شده در این گزارش ۶ ماهه، میزان سود بدست آمده خود را ۲۶.۰۶۶.۸۴۹ میلیون ریال به ثبت رسانده و همچنین سود پایه هر سهم را ۳۴۸ ریال گزارش کرده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دو چالش بزرگ پالایشگاه‌ها در سال جاری بررسی شد؛

فرمول‌گذاری جدید "شتران" در نرخ فرآورده‌ها

عرضه‌های این شرکت در بورس‌کالا بدون تغییر ماند؛

افت ۲.۶ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "شتران"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
سرهمین بنزین بسیاری ازمردم به کشتن دادن پول بانک اتش زدن اون موقع دولت اون گذاشته به امان خداضررمی کنه