بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
۵ ایراد برای رئیس جدید بزرگ‌ترین هلدینگ بورسی؛

صدای سازمان بازرسی بخاطر "علی‌عسگری" درآمد/ وزیر نفت، آیا مراقبی!

صدای سازمان بازرسی بخاطر
کد خبر : ۲۵۳۱۷۳

صدای سازمان بازرسی بخاطر

به گزارش بورس‌نیوز، مصطفی علی اصغرپور معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی در نامه‌ای به وزیر نفت ۵ ایراد اساسی را به تعیین مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس را تشریح کرد. 

نکته جالب این نامه انجاست که در نخستین بند آن، ذکر شده که بورس قوانین خاص خود را داشته و نیاز به ثبات دارد و چنین تصمیم‌هایی می‌تواند این ثبات را از بین ببرد؛ و نکته‌ای که پیش از این بورس‌نیوز در مصاحبه‌ای به این موضوع نیز تاکید کرده بود، چنین انتصابی به تایید سازمان بورس نرسیده است.

نکته دیگر اعلامی آن است که هیات مدیره‌ای که ۴ ماه از عمر مدیریتی آن‌ها گذشته و تمام شده است، چگونه مدیریت جدید را انتخاب کرده‌اند.

صدای وزارت اقتصاد بخاطر

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
بابا یک مشت کوتوله دور هم جمع شده و دارند غناپم رو بین هم تقسیم میکنند همانند اول به اصطلاح عوام انقلاب بیچاره مردم باز در دام نالایقان جدید افتاده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
بازرسی بورس موقعی که لیسانس جغرافی را دولت روحانی به مدیر عاملی یک شرکت پتروشیمی انتخاب میکردچرا صدایش درنیامدیاآنموقعی که زنگنه نمایندگان بیسواد مجلس را جذب وزارت نفت میکرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
آقا جان این آقای علی اصغر پور رو خداییان رئیس سازمان می خاست برداره آخر سال می شد یک همچین نامه هایی رو می زد بعد به بی بی سی و ایران اینتر نشنال هم می فرستاد که آقای خداییان نتونه عوضش کنه چون همه می گفتن چون به کله گنده ها گیر داده برش داشتن. سال بعدش هم اومد با همین سیاست الکی یک نامه زد که کلی از پولای واگذاری نیست.