بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
با وجود فروش تمام سیمان‌ها در بورس کالا؛

درآمد کیسه‌های "ستران" ۲۵ درصد آب رفت

درآمد کیسه‌های
عرضه‌های این شرکت سیمانی که در سبد آن انواع سیمان تیپ ۲ و البته تیپ ۵ قرار داشت وارد رینگ معاملات بورس‌کالا شد و توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند.
کد خبر : ۲۵۶۵۴۱

درآمد کیسه‌های

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، سیمان تهران در هفته منتهی به ۱۱ فروردین ۱۴۰۱، اینبار خبری از رشد درآمد‌ها را برای سهامداران خود نداشت چراکه حجم عرضه‌های این هفته به نسبت آخرین هفته معاملاتی آن در بورس‌کالا با کاهش ۲۰ هزارتنی همراه شده بود و همین عامل نیز باعث آن شد تا درآمد‌های این شرکت، ۲۵ درصد کاهشی شود و ارزش سبد سیمانی شرکت نهایتا به ۳۰ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان بالغ شود.

درآمد کیسه‌های

عرضه‌های این شرکت سیمانی که در سبد آن انواع سیمان تیپ ۲ و البته تیپ ۵ قرار داشت وارد رینگ معاملات بورس‌کالا شد و توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند؛ این شرکت با حجم تقاضایی برابر با عرضه‌ها یعنی ۶۰ هزار تنی مواجه بود.

در نگاهی به عرضه‌های این شرکت سیمانی می‌توان در ابتدا ۳۰ هزارتن عرضه سیمان تیپ ۲ را مشاهده کرد و تمام این عرضه‌ها را فروخت تا مجموع درآمدی خود را در این بخش به ۱۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون رسید و این نرخ درحالی بدست آمده که ارزش هر کیسه به نسبت هفته گذشته با کاهش ۰،۱۳ درصدی همراه بوده است.

سیمان تهران عرضه ۳۰ هزارتنی دیگری را در بخش سیمان تیپ ۲ با گرید ۵۰ کیلویی را در دستور کار داشت و نکته جالب آنجاست که تمام این عرضه‌ها را نیز فروخت و بیش از ۱۶ میلیارد ۸۲۱ میلیون تومان نیز درآمد کسب کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کیسه‌های
رشد ۵,۵ میلیارد تومانی درآمد‌های این سیمان‌ساز؛

کیسه‌های "ستران" کماکان در مسیر پرواز درآمد

رشد ۱۴ درصدی درآمد‌های این سیمان‌ساز؛

کیسه‌های "ستران" ۴,۲ میلیاردتومان، سنگین شد

ارسال نظر