بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
تحلیل تکنیکالی
با توجه به رفتار حرکتی نماد "دابور" و تشکیل یک الگوی مثلث می توانیم پس از شکست الگو انتظار حرکتی به میزان لگ حرکتی رشدی قبلی برای نماد مورد نظر ترسیم نماییم.
کد خبر : ۲۷۱۵۲۱

به گزارش بورس نیوز، با توجه به رفتار حرکتی نماد "دابور" و تشکیل یک الگوی مثلث می توانیم پس از شکست الگو انتظار حرکتی به میزان لگ حرکتی رشدی قبلی برای نماد مورد نظر ترسیم نماییم که با توجه به قرار گیری سهم در ابر کومو می توانیم انتظار مدت زمان کوتاهی ادامه حرکت رنج را داشته باشیم که پس از نزدیک شدن به قسمت نازک ابر کومو نمودار قیمتی نماد بتواند به سمت بالا حرکت نماید.

با توجه به رفتار گذشته این نمودار در اندیکاتور مکدی و با توجه با مسیر صعودی قبل از شکل گیری الگو مثلث با توجه به کراس در این اندیکاتور میتوان نقطه ورود را منطبق بر برخورد دو خط سیگنال و خط مکدی و برگشت این دو خط از همدگیر در نظر بگیریم تا نمودار قیمت به سمت تارگت خود (محدوده ۳۶۵۰۰ ریال) حرکت نماید.

زمان تقریبی رسیدن به تارگت قیمتی پس از شکل گیری حرکت صعودی نماد را نیز می توان با توجه به لگ قبلی و استفاده از پارامتر زمان در فیبوناچی محدوده ۲ ماه کاری در بازار در نظر گرفت.

تحلیل تکنیکالی

علی فراقی- تحلیلگر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه
در مرجع ثبت شرکت ها؛

افزایش سرمایه "دابور" ثبت شد

مجمع
شرکت داروسازی ابوریحان اعلام کرد؛

مجمع "دابور" با موضوع تطبیق اساسنامه

ارسال نظر