بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بانک تجارت رقم زد؛

ثبات در "وتجارت"

ثبات در
بانک تجارت در سومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۵ هزار و ۷۶۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۱۵۹۶

ثبات در

بورس‌نیوز:

بانک تجارت با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار و ۳۹۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵۸ هزار و ۴۵۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

ثبات در

بانک تجارت در سومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۵ هزار و ۷۶۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۷ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

ثبات در

عمده‌ترین درآمد "وتجارت" در خردادماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۴۳ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در خردادماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «فروش اقساطی» و «تسهیلات» با ۷۳۶ و ۷۱۷ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۳ و ۱۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

ثبات در

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«مرابحه»، درآمدزاترین بخش
افزایش تسهیلات اعطایی بانک تجارت نسبت به تسهیلات وصولی؛

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش "وتجارت" نام گرفت

بانک تجارت ایران گزارش داد؛

"وتجارت" چقدر درآمد کسب کرد؟

ارسال نظر