بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
تحلیل تکنیکال ترکیبی
اگر از همین ناحیه سهم کندل مثبت ثبت کند و حمایت بشود تارگت ۶۰۰ تومانی تأیید کانال را به همراه دارد.
کد خبر : ۲۷۱۸۸۵

بورس‌نیوز:

مروری بر پروژه‌های شرکت بین‌المللی‌توسعه‌ساختمان باارزش افزوده ۶۱.۶۵۰.۰۰۰ میلیون ریال ...

پروژه نارنجستان 

این پروژه در امتداد سواحل ایزدشهر از توابع محمودآباد قرار دارد و به‌صورت مشارکتی با شرکت نارنجستان زیبای شمال در حال ساخت است.

پروژه شمع ساحل

این پروژه با کاربری هتل‌آپارتمان که در امتداد سواحل نوشهر قرار دارد به‌صورت نیمه‌کاره متوقف است و شرکت به دنبال جذب شریک یا فروش آن است.

پروژه سعدی

این مجتمع در ۱۲ طبقه در بهترین منطقه شیراز ساخته شده و سرقفلی اغلب واحد‌های آن نیز به فروش رسیده است. پروژه تجاری تفریحی سعدی واقع در عفیف‌آباد شیراز که متشکل از ۲۷۰ واحد تجاری، انواع رستوران‌های مدرن و سنتی، شهربازی و سالن آمفی‌تئاتر، سینمای چهاربعدی و فضا‌های خدماتی موردنیاز و همچنین بالغ بر ۵۸۰ عدد پارکینگ سرپوشیده می‌باشد. متراژ تقریبی پروژه سعدی ۵۲۰۰۰ مترمربع در ۱۲ طبقه می‌باشد. طبقات ۵ الی ۷ این مجتمع فودکورت، شهربازی، کافی‌شاپ و سینما است.

تحلیل تکنیکال ترکیبی

پروژه مگا پارس

مجتمع چندمنظوره مگا پارس اولین گرین مال ایران با حدود یک هکتار بام سبز، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پروژه در قلب تهران است.

با انضمام زمین ۶۰۰۰ متری خیابان انقلاب شیراز پروژه تکمیل شده تیسا کیش و افق سازه به ترتیب به ارزش‌افزوده ۷۰.۷۵۰.۰۰۰میلیون ریال و ۶.۸۰۰.۰۰۰میلیون ریال از دیگر دارایی‌های شرکت محسوب می‌شوند.

در حال حاضر سهم ثاخت زیر ارزش ذاتی معامله می‌شود. درصدی‌های جدید کماکان بر روی تابلو در حال خرید هستند؛ دو هفته اخیر به دلیل اصلاح و چالش‌های بازار دستخوش تغییرات تابلویی شده؛ اما از منظر بنیادی بسیار باارزش است.نماد پتانسیل رشد خوبی را در امسال دارد.

تکنیکال سهم:

تحلیل تکنیکال ترکیبی

در تایم فریم روزانه شاهد یک‌روند مثبت صعودی هستیم که قیمت به کف کانال صعودی خود نزدیک شده است و در مقابلش یک مقاومت استاتیک و داینامیک محدوده ۴۱۰ الی ۴۰۰ را دارد.

اگر از همین ناحیه سهم کندل مثبت ثبت کند و حمایت بشود تارگت ۶۰۰ تومانی تأیید کانال را به همراه دارد.

بررسی پله‌ای در نواحی ۴۰۰ الی ۳۸۰ باتوجه‌به پتانسیل و همچنین گزارش‌های خوب بنیادی این نماد در بین نماد‌های ساختمانی انتظار رشد خوبی را تا آخر سال برای این نماد داریم و سقف تاریخی خود را پس خواهد گرفت.

سرور قاراخانی، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر