بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
تحلیل تکنیکال
به‌صورت کلی به نظر می‌رسد باتوجه‌به شرایط اندیکاتور RSI و استعداد تشکیل واگرایی مخفی مثبت، قابلیت دستیابی به سقف قبلی در شاخص کل وجود خواهد داشت.
کد خبر : ۲۷۲۲۲۴

بورس‌نیوز:

شاخص کل پس از ارائه آخرین تحلیل در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، دقیقاً مطابق با مسیر ترسیم شده حرکت نموده و هم اکنون به محدوده حمایتی اعلام شده رسیده است.

شاخص کل در حال حاضر در محدوده کف کانال رگرسیون نزولی و محدوده حمایتی استاتیک خود در (۱۸۹۵۰۰۰-۲۰۳۵۰۰۰) واحد قرار داشته و باتوجه‌به شرایط اشباع فروش در اکثر اندیکاتور‌ها انتظار شکل‌گیری نوسان مثبت، حداقل تا محدوده ۲۱۲۵۰۰۰ واحد را خواهیم داشت و در صورت شکل‌گیری این موج صعودی و باتوجه‌به شتاب موج احتمالی، حرکات بعدی به نحو دقیق‌تری قابل‌بررسی خواهند بود؛ اما به‌صورت کلی به نظر می‌رسد باتوجه‌به شرایط اندیکاتور RSI و استعداد تشکیل واگرایی مخفی مثبت، قابلیت دستیابی به سقف قبلی در شاخص کل وجود خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال

برای اطمینان از تشکیل موج صعودی جدید در شاخص کل و اتمام اصلاح فعلی، نیاز است تا شاخص بالای محدوده ۲۰۷۵۰۰۰ واحد تثبیت شود.

در صورت عدم تحقق پیش‌بینی فوق و ادامه حرکت نزولی شاخص به سمت پایین، محدوده‌های حمایتی بعدی در ۱۹۳۵۰۰۰ و ۱۷۷۵۰۰۰ واحد قرار دارند.

محمدعلی خضری، تحلیلگر تکنیکال سبدگردان

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
تمام این تحلیلا کشکه پیچش دست خودشونه فقط نوسانگیری ملت رو میکنن اونام که سود میبرن از بورس ی مشت نوسانگیر رانتی ان