بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
تحلیل تکنیکال
طبیعتاً برای اهداف بالاتر نیاز به افزایش ارزش معاملات و تقاضا داریم. محدوده‌های قیمتی ۲۸۴۳، ۲۹۷۶ و ۳۱۴۹ ریال محدودة حمایتی و مقاومتی در این دوره از این نمودار هستند.
کد خبر : ۲۷۳۷۸۰

بورس‌نیوز:

نماد پارس (پتروشیمی پارس) در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ افزایش سرمایه ۷۸۳۴ درصدی داشته که باعث یک گپ بزرگ در این نمودار شده و می‌توان گفت از تاریخ بازگشایی این نماد بعد از افزایش سرمایه تا به امروز تقریباً در همان محدوده قیمتی قرار گرفته؛ اما غیر از این گپ، یک گپ دیگری در انتهای نمودار به دلیل تقسیم سود نقدی وجود دارد؛

تحلیل تکنیکال

که این گپ تقسیم سود می‌توان گفت تا حدودی پر شده و در حوالی و نزدیکی آن نقش مقاومتی بازی کرده و نتوانسته از آن محدوده عبور کند. طبیعتاً برای اهداف بالاتر نیاز به افزایش ارزش معاملات و تقاضا داریم. محدوده‌های قیمتی ۲۸۴۳، ۲۹۷۶ و ۳۱۴۹ ریال محدودة حمایتی و مقاومتی در این دوره از این نمودار هستند.

تحلیل تکنیکال

اما نگاهی داشته باشیم به چند کندل آخر این نمودار نوع کندل به این شکل هستند که بدنه ضعیفی دارند فشار فروش در این نماد مشاهده می‌شود؛ اما کم. هنوز قطعیتی در مورد اینکه این عرضه و حرکت نزولی تا کجا ادامه دارد وجود ندارد؛ اما امکان واردشدن در یک دوره خنثی کوتاه‌مدت وجود دارد.

تحلیل تکنیکال

مهدی کاردان، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر