بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
حضور مدیرعامل شرکت فرآورده های نسورز ایران در همایش ” تاب آوری در صنعت فولاد “
این رویداد ویژه به همت انجمن تولید کنندگان فولاد ایران با ایراد سخنرانی‌های کلیدی و با حضور مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فولادی و صنایع معدنی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مسئولان دولتی، مدیران عامل سازمان‌های بورس اوراق بهادار و بورس کالا و دیگر تولید کنندگان و فعالان صنعتی، بورسی و اقتصادی کشور، از جمله شرکت فراورده‌های نسوز ایران دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در هتل همای تهران بر گزار شد.
کد خبر : ۲۷۴۱۹۷

به گزارش بورس نیوز، محسن پروان سرپرست شرکت فرآورده‌های نسوز ایران توسعه سرمایه گذاری و ایجاد زیر ساخت‌های مرتبط در جهت رشد تولید و افزایش مزیت‌های رقابتی در راستای توسعه صادرات را از جمله چالش‌های پیش روی ایرفکو دانست.

وی افزود؛ در جهت غلبه بر موانع مذکور، شرکت فراورده‌های نسوز ایران رویکردی مبتنی بر تعامل با شرکت‌های دانش بنیان و اقدامات تحولی و تولید محصولات ارزش‌افزا را در پیش گرفته است.

مدیرعامل شرکت فراورده‌های نسوز ایران با تاکید بر لزوم هم‌افزایی در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدرتامین اعلام کرد؛ در اوایل مرداد ماه سال جاری پروژه مشترکی میان ذوب آهن اصفهان و ایرفکو برای تولید آجر‌های نسوز به اجرا در آمد که بعد از ۲۰ روز با کار و تلاش خستگی ناپذیر به نتیجه رسید.

پروان تشریح کرد؛ در شرایط فعلی سالانه ۱۰ هزار تن آجر نسوز تولید و عرضه می‌شود، این نوید را می‌دهیم که با اجرای طرح‌های بعدی و با استفاده از ظرفیت کامل، این تولیدات به ۳۰ هزار تن آجر در سال خواهد رسید که برای تامین تقاضای داخل و همچنین بمنظور صادرات عرضه خواهد شد.

پروان در ادامه تاکید کرد باید در بحث تاب آوری صنعت فولاد علاوه بر توجه بر موضوعات و فشار‌های داخلی از جمله کمبود برق و گاز و قوانین صادراتی به طور موازی به موضوعات جهانی که به شدت این صنعت را تحت تاثیر قرار می‌دهد توجه کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دیدار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با رییس جمهور
در جریان سفر دکتر رییسی به اصفهان صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با رییس جمهور

صدرنشینی صدر تامین
نگاهی بر عملکرد مرداد ماه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین؛

صدرنشینی صدر تامین

ارسال نظر