بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
"فلوله" سومین ماه متوالی کاهش درآمد را تجربه می‌کند؛

حال خراب "فلوله" در تابستان

حال خراب
"فلوله" درآمد عملیاتی که در شهریورماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولات خود شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد (برابر با ۳۴ میلیارد تومان) ریزش را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۷۴۸۳۱

حال خراب

بورس نیوز:

به گزارش بورس نیوز، شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران میزان درآمدی که در گزارش فعالیت شهریورماه ۱۴۰۲ به ثبت رساند حاصل از فروش محصولات لوله‌های نشکن، دیگ شوفاژ، محصولات چدنی بود. میزان درآمدی که از فروش این محصولات به دست آمد برابر با مبلغ ۱۵۳ میلیارد تومان بود.

"فلوله" درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه کسب کرد برابر با یک هزار و ۹۱ میلیارد تومان بود. " فلوله" درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه سال جاری در کارنامه مالی خود شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود.

حال خراب

"فلوله" درآمد عملیاتی که در شهریورماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولات خود شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد (برابر با ۳۴ میلیارد تومان) ریزش را به دنبال داشت. لازم به ذکر است که "فلوله" سومین ماه متوالی کاهش درآمد را در سال جاری تجربه می‌کند. میزان درآمدی که این شرکت در شهریورماه به دست آورد ۱۸ درصد پایین‌تر میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته بوده است.

حال خراب

لوله و ماشین سازی ایران در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی، سرمایه خود را ۶۷۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که تغییری را در یکسال گذشته به دنبال نداشته است. درآمد تجمیعی "فلوله" در پایان نیمه نخست سال جاری افزایش ۵۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشت.

حال خراب

بیشترین درآمدی که "فلوله" در شهریورماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «لوله‌های نشکن» در بازار داخل کشور بود که نزدیک به ۱۳۹ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت، «لوله‌های نشکن» در شهریورماه با مبلغی برابر با ۴۸ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

سقوط پله‌ای مقدار فروش‌های "فلوله"

حال خراب

لوله و ماشین سازی ایران در شهریورماه ۳ هزار و ۱۳۴ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با مردادماه کاهش ۲۵ درصدی فروش را شاهد بوده و این مقدار اُفت فروش بالغ‌بر یک هزار تن بوده است. لوله و ماشین سازی ایران از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه مقدار فروش خود را ۲۵ هزار و ۳۸۳ تن به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
فاصله‌گیری فروش ماهانه
مقدار فروش ماهانه لوله و ماشین سازی ایران ۳۳۹ تن کاهش پیدا کرد؛

فاصله‌گیری فروش ماهانه "فلوله" از اوج

سهامداران
با اعلام شرکت لوله و ماشین سازی ایران؛

سهامداران "فلوله" گرد هم می آیند

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۴ اردیبهشت؛

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک

ارسال نظر