بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تحلیل تکنیکال
در پله اول می‌تواند دوباره تا خط میانه کانال (محدوده ۱۲۰۰ تومان) و پس از آن تا سقف کانال (محدوده ۳۵۰۰ تومان) حرکت نماید.
کد خبر : ۲۷۵۰۴۶

بورس‌نیوز:

نمودار قیمتی کچاد در تایم فریم روزانه پس از سپری کردن یک رالی صعودی از محدوده ۳۲۰ تومان تا محدوده ۷۸۰ تومان را طی کرده که پس از آن با اصلاح قیمتی رو به رو بوده و تا محدوده ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی و یک محدوده قابل توجه حمایتی (محدوده ۵۵۰ تومان) اصلاح کرده است.

تحلیل تکنیکال

با برگشت خوبی از این ناحیه در صورت شکست و تثببت بالای خط روند رسم شده برای اولین هدف قیمتی میتواند سقف تشکیل شده قبلی (محدوده ۷۸۰ تومان) و پس از آن به اندازه لگ حرکت قبلی خود به مسیر حرکتی خود ادامه دهد.

تحلیل تکنیکال

در نمودار هفتگی نماد هم شاید یک کانال صعودی بودیم که پس از شکست آن روبه‌بالا شاد واکنش به خط میانه کانال جدید و اصلاح تا سقف کانال شکسته شده قبلی بودیم که پس از آن نماد با رشد خوبی در این بازه زمانی همراه شده که در پله اول می‌تواند دوباره تا خط میانه کانال (محدوده ۱۲۰۰ تومان) و پس از آن تا سقف کانال (محدوده ۳۵۰۰ تومان) حرکت نماید.

تحلیل تکنیکال

بدین ترتیب برای سناریو خوش‌بینانه و حفظ روند صعودی این نماد می‌توان باتوجه‌به بررسی تایم فریم‌های روزانه و هفتگی به ترتیب محدوده‌های ۷۸۰-۱۲۰۰ و ۳۵۰۰ تومان در برنامه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت در این نماد بازار قرار داد.

تحلیل تکنیکال

علی فراقی، تحلیلگر و معامله‌گر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر