بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
از بانک گردشگری چه خبر؟

"وگردش" به ثبات خوبی رسیده است!

بانک گردشگری در ششمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد یک هزار و ۴۶۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۵۰۶۵

بورس‌نیوز:

بانک گردشگری با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۰ هزار و ۳۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک گردشگری در ششمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد یک هزار و ۴۶۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در شهریورماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک به مبلغ ۸ هزار و ۷۸۹ میلیارد تومان رسیده است.

عمده‌ترین درآمد "وگردش" در شهریورماه متعلق به «مشارکت مدنی» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۹۶۰ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک گردشگری از بخش «مشارکت مدنی» به همراه داشت ۷۰ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در شهریورماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «فروش اقساطی» و «مرابحه» با ۱۷۴ و ۱۱۳ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۲ و ۸ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهم بالای وجه التزام از درآمد‌های تسهیلات اعطایی
سود ۴۲۰ ریالی هر سهم بانک گردشگری در سال گذشته

سهم بالای وجه التزام از درآمد‌های تسهیلات اعطایی "وگردش"

ارسال نظر