بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
کاهش ۵ درصدی میزان درآمد‌های این روانکار؛

کاهش درآمدهای "شرانل" به سومین ماه خود رسید

کاهش درآمدهای
شرانل در ۲ ماه گذشته روند ریزشی را به همراه دارد و لازم به ذکر است که مقدار فروش ماهانه این شرکت روانکار در مقایسه با مقدار فروش سال گذشته نزدیک به ۵ درصد کاهش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۷۵۵۹۶

بورس نیوز:

شرکت نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورد برابر با مبلغ یک هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان بود، این شرکت روانکار از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز میزان درآمد تجمیعی خود را برابر با مبلغ ۷ هزار و ۸۹۹ میلیارد تومان به ثبت رساند.

کاهش درآمدهای شرانل به سومین ماه خود رسید+بورس نیوز

"شرانل" میزان درآمدی که در مهرماه کسب کرد مربوط به فعالیت آن در بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمدزایی صورت گرفته توسط این شرکت در بازار داخل کشور با مبلغ ۹۳۴ میلیارد تومان صورت گرفت، این میزان درآمد به دست آمده دربرگیرنده‌ی ۷۹ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمد ماهانه "شرانل" تا پایان مهرماه ۱۴۰۲

درآمد ماهانه‌ای که نفت ایرانول در مهرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات «اسلاک وکس، ضد یخ، گریس، روغن‌پایه، روغن‌موتور دیزلی، روغن‌موتور بنزینی، روغن‌های صنعتی، روغن‌های فرآیندی (اکسترکت) و ...» در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، "شرانل" میزان درآمدی که از فروش این محصولات در این دوره به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۵ درصد کاهش درآمد را مشاهده کرد. 

کاهش درآمدهای شرانل به سومین ماه خود رسید+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که این شرکت روانکار در مهرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «روغن‌موتور دیزلی» در بازار داخل کشور با ۲۰۸ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز ۳۳ میلیون و ۵۲۴ هزارتومان در ازای هر مترمکعب بود، در بازار صادراتی نیز درآمدزاترین محصول متعلق به «روغن‌های فرآیندی» با ۱۷۳ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش محصولات "شرانل" تا مهرماه 

شرکت نفت ایرانول در دوره ماهانه مقدار فروش محصولات خود را هفتمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی را برابر با ۴۴ هزار و ۸۵۴ مترمکعب شناسایی کرد که نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش فروش ماهانه داشت، این روانکار طی ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی ۳۱۷ هزار و ۴۲۸ مترمکعب فروش را به ثبت رساند.

کاهش درآمدهای شرانل به سومین ماه خود رسید+بورس نیوز

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید شرانل در ۲ ماه گذشته روند ریزشی را به همراه دارد و لازم به ذکر است که مقدار فروش ماهانه این شرکت روانکار در مقایسه با مقدار فروش سال گذشته نزدیک به ۵ درصد کاهش را تجربه کرد.

بیشترین مقدار فروش ماهانه را محصول «روغن‌های فرآیندی (اکسترکت)» با ۱۱ هزار و ۶۹۴ مترمکعب به خود اختصاص داد که در بازار صادراتی به فروش رفته و نرخ فروش این محصول ۱۴ میلیون و ۸۵۱ هزارتومان در ازای هر مترمکعب بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر