بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در مهرماه محقق ساخت؛

ثبات ارزش بازار پرتفوی بورسی "تاصیکو"

ثبات ارزش بازار پرتفوی بورسی
شرکت سرمایه گذاری صدرتامین، از محل سرمایه گذاری‌های خود در شرکت‌های بورسی و غیربورسی به بهای تمام شده ۷ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومانی دست یافته است.
کد خبر : ۲۷۵۷۴۱

بورس نیوز:

شرکت سرمایه گذاری صدرتامین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی و ازرش بازار ۵۲ هزار میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد منتهی به مهرماه، از محل سرمایه گذاری‌های خود در شرکت‌های بورسی و غیربورسی به بهای تمام شده ۷ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومانی دست یافته است. 

ثبات ارزش بازار پرتفوی بورسی

ارزش بازار پرتفوی بورسی این "تاصیکو" نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشسدی ۸۳ درصدی داشته است؛ هرچند گفتنی است این میزان نسبت به شهریورماه سال جاری با کاهش ۵ درصدی همراه بوده است.

ثبات ارزش بازار پرتفوی بورسی

تفکیک بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در مقایسه با ماه گذشته تغییرات عمده‌ای نداشته و همچون ماه گذشته، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، در پایان شهریورماه بیش از ۶ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که این میزان ۸۷ درصد ارزش کل سرمایه گذاری‌های "تاصیکو" را شامل می‌شود. 

ثبات ارزش بازار پرتفوی بورسی

همچنین سرمایه گذاری‌های این شرکت نزد شرکت‌های غیر بورسی روند گذشته خود را حفظ کرده و با ۹۴۷ میلیارد سرمایه گذاری‌های این شرکت ۱۳ درصد از سبد سرمایه گذاری‌های "تاصیکو" را تشکیل داده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صدرنشینی صدر تامین
نگاهی بر عملکرد مرداد ماه شرکت سرمایه گذاری صدرتامین؛

صدرنشینی صدر تامین

عملکرد شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در شهریورماه؛

"تاصیکو" تابستان را خوب پشت سر گذاشت

ارسال نظر