بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
بانک سینا محقق کرد؛

"وسینا" به بلندای درآمدزایی!

بانک سینا در هفتمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۷۶۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۵۹۲۰

بورس‌نیوز:

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۳۸ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹ هزار و ۲۳۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک سینا در هفتمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۷۶۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در مهرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۱۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۹۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وسینا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

عمده‌ترین درآمد "وسینا" در مهرماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۶۳۶ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۳ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در مهرماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» و «جعاله» با ۲۹ و ۲۸ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۴ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر