بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
عملکرد شرکت پاکسان در آبان ماه؛

"شپاکسا" روند رو ‌به رشد خود را حفظ کرده است

درآمد تجمیعی شرکت پاکسان با رشد ۱۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته؛ به سطح ۲ هزار و ۳۶۹ میلیارد تومانی رسیده است.
کد خبر : ۲۷۶۲۷۳

بورس نیوز:
شرکت پاکسان با سرمایه ثبت شده ۹۲۲ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲ هزار میلیاردتومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه؛ از تحقق درآمد ۲۴۷ میلیارد تومانی خود خبر داد.

درآمد ماهانه "شپاکسا" در آبان ماه نسبت به مهرماه سال جاری با رشد ۲ درصدی همراه بوده است و درآمد تجمیعی این شرکت نیز با رشد ۱۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته؛ به سطح ۲ هزار و ۳۶۹ میلیارد تومانی رسیده است.

سبد درآمدی شرکت پاکسان، متشکل از فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی و خارجی است که از این مقدار ۱۶ درصد شامل فروش صادراتی معادل ۳ میلیارد ۸۵۰ میلیون تومان می‌شود. گفتنی است ۸۴ درصد از سبد درآمدی "شپاکسا" شامل فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی است. 

سبد محصولاتی"شپاکسا" شامل صابون، پودر‌ها و سایر تولیدات این شرکت می‌شود. صابون تولیدی این شرکت با کسب درآمد ۱۲۰ میلیارد تومانی برای این شرکت، سهم ۵۸ درصدی از سبد درآمدی شرکت پاکسان را به خود اختصاص داده است. 

در مقام دوم پودر تولیدی"شپاکسا" با ۲۸ درصد، پرفروش‌ترین محصول این شرکت می‌باشد که سهمی ۵۸ میلیارد تومانی را در درآمدزایی این شرکت شامل می‌شود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام در کدال؛

"شپاکسا" به مجمع می رود

عملکرد شرکت پاکسان در شهریورماه؛

"شپاکسا" در مسیر رشد

افزایش فروش صادراتی شرکت پاکسان
رشد ۱۴ درصد درآمد‌های "شپاکسا"؛

افزایش فروش صادراتی شرکت پاکسان

ارسال نظر