بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
تحلیل تکنیکال
بعد از آخرین افزایش سرمایه‌ی ۱۵۰ درصدی که داشته به‌صورت دو گپ نمودار را پرکرده ویک رشد ۳۲۲۵ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۷۶۳۳۰

بورس‌نیوز:

نماد زمگسا از گروه زراعت و بازار اول بورس و تابلوی فرعی است. این نماد را در حالت تعدیل نشده بررسی شد تا از روی گپ‌ها بتوان ناحیه‌های حمایتی و مقاومتی کلیدی آن را شناسایی کنیم.

حمایت‌ها و مقاومت‌ها:

۲۹۷۳ ریال

۷۹۴۷ ریال

۲۵۴۸۹ ریال

تحلیل تکنیکال

اما حمایت‌ها و مقاومت‌ها تنها به این سه محدوده قیمتی ختم نمی‌شود و این محدوده‌ها فقط از روی گپ‌ها شناسایی شده‌اند و با کمی دقت می‌توان مشاهده کرد که معتبر بوده و نمودار بار‌ها به این ناحیه‌ها واکنش نشان داده است. بعد از آخرین افزایش سرمایه‌ی ۱۵۰ درصدی که داشته به‌صورت دو گپ نمودار را پرکرده ویک رشد ۳۲۲۵ درصدی را تجربه کرده و بعد از آن نسبت به قله تاریخی خود وارد اصلاح زمانی شده است.

تحلیل تکنیکال

اما نگاهی داشته باشیم به روز‌های اخیر نمودار، این محدوده را با اندیکاتور ایچیموکو بررسی کردیم و نشان می‌دهد که نمودار در یک دوران رنج و خنثی به سر می‌برد و تمام تلاش خود را می‌کند تا ابر کومو که یک ناحیه حمایتی و مقاومتی کلیدی است را رو بالا بشکند. از روی نمودار سنکواسپن B متوجه می‌شویم که محدوده قیمتی ۳۵۵۵۳ ریال محدوده مقاومتی مهمی است و برای اینکه یکی از شرایط اولیه تغییر جهت روند فراهم شود این است که بالای این محدوده تثبیت شود و تقاضا افزایش پیدا کند.

مهدی کاردان، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر