بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
شرکت سرمايه گذاری داروئی تامين ثبت کرد؛

رشد ۴۷ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی" تیپیکو"

رشد ۴۷ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی
جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "تیپیکو" به یک هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان رسیده است که این مقدار نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد را محقق ساخته است.
کد خبر : ۲۷۶۴۶۳

بورس نیوز: 
شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین، با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۲ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومانی؛ در گزارش عملکرد منتهی به آبان، از رشد ۴۷ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی خود خبر داد. 

رشد ۴۷ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی

" تیپیکو" با حفظ عملکرد مثبت خود علی‌رغم چالش‌های بازار سرمایه در ماه‌های اخیر؛ توانسته سطح ۳۶ هزار واحدی سرمایه گذاری‌های خود در شرکت‌های پذیرفته در بورس اوراق و بهادار را حفظ کند. هرچند این میزان در مقایسه با مهرماه ۰.۱ درصد کاهش داشته است. 
علاوه بر این، جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "تیپیکو" به یک هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان رسیده است که این مقدار نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد را محقق ساخته است. 

رشد ۴۷ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی

سرمایه گذاری‌های شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین شامل شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و شرکت‌های خارج از بورس است که در این بین وزن بیشتر سرمایه‌گذاری‌های " تیپیکو " را شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل می‌دهد. شایان ذکر است ترکیب این میزان در مقایسه با مهرماه سال جاری، تغییر محسوسی نداشته است و این شرکت با بهای تمام شده یک هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان، سرمایه گذاری در شرکت‌های بورسی، ۸۸ درصد از حجم کیک سرمایه گذاری خود را به این بخش اختصاص داده است.

رشد ۴۷ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های پورتفوی بورسی

همچنین سرمایه گذاری‌های "تیپیکو" نزد شرکت‌های غیربورسی، ۱۲ درصد از سرمایه گذاری‌های آن را شامل می‌شود. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر