بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
حضور فعال شرکت بیمه تعاون در نخستین نمایشگاه ایران کمیکال
شرکت بیمه تعاون با هدف معرفی خدمات بیمه ای خود در نخستین نمایشگاه ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) حضور یافته است.
کد خبر : ۲۷۷۱۷۳

به گزارش بورس نیوز، این نمایشگاه که روز ۲ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، رئیس اتاق تعاون ایران، رئیس اتاق اصناف تهران، دبیر اتاق اصناف ایران، رئیس اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد، تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت بیمه تعاون در همه رشته‌های بیمه‌ای به ویژه رشته‌های مهندسی، مسئولیت و آتش سوزی که کاربرد قابل توجهی در صنایع پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی دارند، محصولات ویژه‌ای دارد که آن‌ها را در این نمایشگاه ارائه کرده است.

غرفه شرکت بیمه تعاون در سالن شماره ۴۰، با حضور نمایندگان برتر و اعضای فعال شبکه فروش، از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای مراجعه کنندگان است.

در این نمایشگاه که بیش از ۷۰ شرکت فعال در حوزه صنایع پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی و نمایندگانی از کشور‌های پاکستان، عمان، عراق، اقلیم کردستان و … در آن حضور دارند، تازه‌ترین دستاورد‌ها و خدمات در گروه‌های کالایی مواد پایه شیمیایی، پوشش‌های حفاظتی صنعت شیمیایی، صنایع غذایی، کشاورزی، تولید صنعتی (ساخت)، صنایع نساجی، چرم مصنوعی، سلولوزی و بهداشتی و آرایشی همچنین دارو، تجهیزات پزشکی و تجهزات آزمایشگاهی، فرآورده‌ها و مشتقات نفتی، فرآورده‌های پارافینی، حلال‌های شیمیایی، پلیمرها، لاستیکی و پلاستیکی، ماشین آلات و تجهیزات در معرض دید بازدیدکنندگان، متخصصان، فعالان و علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر