بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
دست پُر آریاساسول در آخر پاییز
شرکت پلیمر آریاساسول که با ثبت رکورد‌های پیاپی در تولید و فروش محصولات از شرایط خوب عملیات خبر می‌دهد، در آذر ماه نیز توانست روند صعودی تولید و فروش را پایدار نگه دارد و خیال ذی نفعان را راحت کند.
کد خبر : ۲۷۷۲۲۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت طی ماه آذر سال جاری، ۱۵۱ هزار تن انواع محصولات تولید کرد که نسبت به آذر ماه سال ۱۴۰۱ دارای ۱۱ درصد رشد بوده است. 

بر این اساس تولید تجمعی نه ماهه سال ۱۴۰۲ بالغ بر یک میلیون و ۴۷۶ هزار تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد نشان می‌دهد. 
مقدار فروش آریا در آخرین ماه پاییز ۱۴۰۲ حدود ۹۰ هزار تن بود که نسبت به آذر ماه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است. مقدار فروش تجمعی ۹ ماهه آریا در سال ۱۴۰۲ معادل ۸۷۲ هزار تن بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱، معادل ۷ درصد رشد را خبر می‌دهد. 

مبلغ فروش آریا در طی ماه آذر ۲۶ هزار میلیارد ریال بود. این مبلغ نسبت به فروش آذر سال ۱۴۰۱ با ۴۲ درصد رشد همراه بوده است. 

همچنین مبلغ فروش تجمعی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ آریا معادل ۲۴۴ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۲ درصدی را شاهد هستیم.

دست پُر آریاساسول در آخر پاییز

لازم به ذکر است، میانگین مبلغ فروش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب برابر با ۲۲ و ۲۳ هزار میلیارد ریال بوده و مبلغ فروش آذرماه سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مبلغ فروش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۸ و ۱۴ درصد بالاتر است.

دست پُر آریاساسول در آخر پاییز

آریا در گزارش ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ رکورد تولید و فروش همه ادوار فعالیت خود را ثبت کرد. بررسی تولید و فروش تجمعی ۹ ماهه چهار سال اخیر این شرکت همچنان نشان‌دهنده صعودی بودن فعالیت آریاست.

دست پُر آریاساسول در آخر پاییز

همچنین با وجود کاهش نرخ جهانی محصولات، مبلغ فروش تجمعی ۹ ماهه این شرکت در طی ۴ سال اخیر روندی صعودی داشته است و این موضوع مدیریت مناسب مقدار فروش و نیز یافتن بازار‌های جدید را روایت می‌کند.

دست پُر آریاساسول در آخر پاییز

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر