بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
بانک اقتصاد نوین رقم زد؛

دی‌ماه "ونوین" چگونه سپری شد؟

دی‌ماه
بانک اقتصاد نوین در دهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۳ هزار و ۲۴۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۸۱۵۴

دی‌ماه

بورس‌نیوز:

بانک اقتصاد نوین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۴۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۹ هزار و ۱۳۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.پ

دی‌ماه

بانک اقتصاد نوین در دهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۳ هزار و ۲۴۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در دی ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد، کاهش را نسبت به ماه گذشته و ۶۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

دی‌ماه

عمده‌ترین درآمد "ونوین" در دی‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک اقتصاد نوین از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۷۷ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در دی‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «تسهیلات ارزی» با ۴۸۷ و ۱۶۲ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۵ و ۵ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

دی‌ماه

بانک اقتصاد نوین در دی‌ماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۲ هزار و ۴۹۳ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۵ میلیاردتومانی همراه بوده است. پرهزینه‌ترین بخش از سپرده‌گذاری‌های " ونوین" در دی ماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت یک و دو‌ساله است.

دی‌ماه

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ط باقری
United States of America
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
والا مسخره کردن بانک امروز در کار انجام کار کهوسپرده گذاری کنم بانک مرکزی قطع کرد گفتن برو فردا بیا یعنی چی اینکار
ط باقری
United States of America
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
والا مسخره کردن بانک امروز در کار انجام کار کهوسپرده گذاری کنم بانک مرکزی قطع کرد گفتن برو فردا بیا یعنی چی اینکار