بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
بیش از ۵ همت سود خالص برای
سود خالصی که بانک تجارت در پایان فصل پاییز سال ۱۴۰۲ شناسایی کرد، در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته حدود ۲۵۳ درصد افزایش داشته است.  
کد خبر : ۲۷۸۳۲۴

بیش از ۵ همت سود خالص برای

بورس‌نیوز:

بانک تجارت با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار و ۳۹۲ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۹ هزار و ۲۴۱ میلیاردتومانی، گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این بانک در پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ توانست ۱۱ هزار و ۹۴۱ میلیارد تومان از خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری، ۷ هزار و ۸۱۸ میلیارد تومان خالص درآمد کارمزد و .. درآمد کسب کند که در نهایت جمع درآمد‌های عملیاتی خود را به ۲۵ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان رساند.

درآمد‌های عملیاتی این بانک نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش یافت و از طرفی هزینه‌های سود سپرده‌ها، هزینه کارمزد و... این بانک نیز به ترتیب ۴۰ و ۱۵۹ درصد زیاد شده‌اند. 

بیش از ۵ همت سود خالص برای

در مجموع بانک تجارت از فعالیت در این دوره ۹ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۶ هزار و ۹۶۲ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۳۴۲ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما با کسر مالیات ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ از سود عملیاتی، سود خالص ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز "وتجارت" به دست می‌آید که بر اساس این محاسبه صورت‌گرفته، این بانک توانسته است در پایان فصل پاییز سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته حدود ۲۵۳ درصد افزایش داشته باشد. 

بیش از ۵ همت سود خالص برای

"وتجارت" در پایان آذرماه که دوره ۹ ماهه خود را سپری کرده است، موفق به ثبت ۱۵ هزار و ۹۱۹ میلیارد تومان سود انباشته شده است. با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی بانک تجارت می‌توان دریافت که این بانک موفق به تحقق ۲۴۹ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شد. سود محقق شدة هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۷۰ ریال بود.

در انتها در یک نمودار خلاصه شده، از صورت سود و زیان بانک تجارت را ملاحظه می‌فرمایید؛

بیش از ۵ همت سود خالص برای

 

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد در شعب بانک تجارت
بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد؛

عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد در شعب بانک تجارت

سوت پایان نیمه اول به نفع
افزایش ۲۲۷ درصدی سود خالص بانک تجارت؛

سوت پایان نیمه اول به نفع "وتجارت"

مرابحه درآمدزا‌ترین بخش از تسهیلات اعطایی
۵۱ درصد از تسهیلات اعطایی در اختیار این بخش؛

مرابحه درآمدزا‌ترین بخش از تسهیلات اعطایی "وتجارت"

ارسال نظر