بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تحقق درآمد ۳۳ میلیارد تومانی شرکت فرابورس ایران در دی‌ماه؛

"فرابورس" در مدار صعودی قرار گرفت

"فرابورس" در این ماه با رشد ۶ درصدی درآمدی خود نسبت به آذرماه سال جاری همراه بوده که این نکته از رشد مستمر درآمدزایی و فعالیت‌های شرکت فرابورس ایران خبر میدهد.
کد خبر : ۲۷۸۴۷۱

بورس نیوز: 
شرکت فرابورس ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری خود از تحقق درآمد ارائه خدمات محقق شده خود به ارزش ۳۳ میلیارد تومان خبر داده است.

"فرابورس" در این ماه با رشد ۶ درصدی درآمدی خود نسبت به آذرماه سال جاری همراه بوده که این نکته از رشد مستمر درآمدزایی و فعالیت‌های شرکت فرابورس ایران خبر میدهد.

"فرابورس" از محل درآمد‌های حاصل از کارمزد معاملات، حق عضویت کارگزاران و حق درج و پذیرش به درآمد ذکر شده دست یافته است که دراین بین، درآمد حاصل از کارمزد معاملات با ۲۴ میلیارد تومان بیشترین سهم را در کیک درآمدی این شرکت به خود اختصاص داده است.

در جایگاه بعدی درآمد حق عضویت کارگزاران و درج و پذیرش؛ روی هم رفته ۸ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان برای شرکت فرابورس ایران درآمدزایی داشته که ۲۶ درصد سهم درآمدی این شرکت را محقق کرده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار عرضه اولیه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
بی عدالتی بزرگ در خرید عرضه اولیه بصورت ترکیبی در حال وقوع است و سازمان بورس و بازرسی کل کشور و دیدبان شفافیت هم پیگیر حقوق مردم و سهامداران خرد نیست!؟
در خرید عرضه اولیه نخریس و فنر و بیوتیک و .... که بصورت ترکیبی فقط در ساعت 12 تا 14 صورت گرفت و تمام کارگزاری ها فقط 2 ساعت اجازه خرید به مردم می دهند اما کارگزاری مفید از دو روز قبل یعنی 48 ساعت قبل از عرضه اولیه اجازه خرید بصورت آفلاین می دهد !! آیا این تبعیض نیست؟
کار کارگزاری مفید صحیح است.سوال اینست که چرا سهامداران 100 کارگزاری دیگر اجازه خرید آفلاین عرضه اولیه های ترکیبی از 48 ساعت قبل را ندارند؟؟؟؟ آیا این بی عدالتی و تخلف نیست؟
چرا کارگزاری مفید میتواند به مانده پول سهامداران سود روزشمار 24 درصد سالیانه دهد اما بقیه کارگزاری ها به مانده سهامداران سود روزشمار نمی دهند؟ آیا بی عدالتی نیست؟
امروز خواهر و برادرم نتوانستند عرضه اولیه بگیرند.در عرضه اولیه های ترکیبی قبلی هم نتوانستند خرید کنند.خودم هم بعضی وقتها ترکیبی ها را نمیرسم خرید کنم.چون هر کی یا سرکار است یا جایی گرفتار بیمارستان بازار کلاس یا کارهای دیگر است.چرا از 48 ساعت قبل عرضه اولیه های ترکیبی در بقیه کارگزاری ها قابل خرید نیست؟مگه میشود همه مردم را مجبور کرد فقط در 2 ساعت خرید کنند؟خیلی ها در اون ساعت گرفتاری های زندگی دارند.
کارگزاری مفید همیشه خرید آفلاین را فعال میکند.به مانده حساب سود می دهد.چرا بقیه کارگزاری ها انجام نمی دهند؟آیا اینها تخلف نیست؟ناظران و مدیران سازمان بورس و بازرسان بازرسی کل کشور هم خواب تشریف دارند.
حقوق سهامداران چه میشود؟پیگیری کنید.