بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
"تپسی" سال مالی خود را با رکوردزنی به پایان رساند؛

اسفندماه، اوج درآمدزایی "تپسی" / رشد ۳۸ درصدی درآمد تپسی نسبت به سال گذشته

اسفندماه، اوج درآمدزایی
"تپسی" در اسفندماه نیز روند رو به رشد سالانه خود را ادامه داد و با افزایش درآمد ۳۸ درصد نسبت به اسفندماه سال گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۷۹۴۷۳

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمد عملیاتی که در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند برابر با مبلغ ۱۰۹ میلیارد تومان بود، مجموع این درآمد ماهانه از فروش و ارائه خدمات حاصل شد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در پایان نیمه دوم سال جاری از فروش و ارائه خدمات درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت برابر با یک هزار و ۳۳ میلیارد تومان بود، این شرکت در گزارش فعالیت ماهانه خود میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

حفظ درآمد‌های "تپسی" بالاتر از سال گذشته

"تپسی" در اسفندماه نیز روند رو به رشد سالانه خود را ادامه داد و با افزایش درآمد ۳۸ درصد نسبت به اسفندماه سال گذشته روبه‌رو بود، همان‌طور که در نمودار فوق مشاهده می‌کنید این روند صعودی نیز در حوزه درآمد‌های تجمیعی نیز قابل لمس است که این افزایش برابر با ۶۵ درصد (معادل ۴۰۷ میلیارد تومان) بوده است.

اسفندماه، اوج درآمدزایی

امبلغ به دست آمده به‌گونه‌ای بود که در دوره مشابه سال گذشته این رقم برابر با ۶۲۵ میلیارد تومان بوده و اکنون به مبلغ تجمیعی یک هزار و ۳۳ میلیارد رسیده است. "تپسی" میزان درآمدزایی که در اسفندماه به ثبت رساند نسبت به یازده ماه گذشته ۳۰ درصد بالاتر از میانگین درآمدی بوده است.
    
"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در اسفندماه شناسایی کرد متعلق به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۱۰۷ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به اسفندماه سال مالی گذشته رشد ۴۰ درصدی را به دنبال داشت و توانست سهم ۹۷ درصدی را از درآمد‌های این دوره در اختیار بگیرد.

اسفندماه، اوج درآمدزایی

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در اسفندماه شناسایی کرد مربوط به بخش‌های کمیسیون دریافتی از سفیران و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی برابر با ۲ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان در رتبه بعدی قرار دارد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر