بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
اسفندماه پایانی بر ۴ ماه کاهش درآمد فولاد هرمزگان؛

"هرمز" از فروش اسلب و بریکت کسب درآمد کرد

درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در دوازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۷۹۵۱۸

بورس نیوز:

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در اسفندماه سال جاری از فروش محصولات «اسلب، بریکت، آهک و آهن اسفنجی» شناسایی کرد برابر با مبلغ ۳ هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان بود، "هرمز" از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه سال جاری نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فولادی بالغ‌بر ۲۹ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

"هرمز" میزان درآمد عملیاتی که در اسفندماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به حضور این شرکت در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار داخل کشور بود که ۶۳ درصد از درآمد اسفندماه را در برگرفته بود.

درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در دوازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان بود، "هرمز" در یک سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ به جز تیرماه در تمامی ادوار حضور داشته است.


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب اسفندماه ۱۴۰۲

شرکت فولاد هرمزگان جنوب میزان درآمد عملیاتی که در اسفندماه سال جاری از فروش محصولات خود به ثبت رساند با افزایش ۶۵ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود، اما لازم به ذکر است که این شرکت فولادی در ۴ ماه گذشته با روند کاهشی همراه بوده و در پایان سال مالی نیز توانسته روند خود را جبران کند و با عملکردی مثبت سال مالی را به انتها برساند.

همان‌گونه که گفته شد هرمز در اسفندماه میزان فروشی که از بازار صادراتی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با یک هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان بود، این شرکت فولادی تا پایان اسفندماه نیز توانست به درآمد تجمیعی ۱۱ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومانی از فروش محصولات در بازار صادراتی دست پیدا کند.

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در اسفندماه محصول «اسلب (بازار داخلی)» با ۲ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دوازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۶۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول نزدیک به ۲۳ میلیون تومان در ازای هر تن رسید.

دیگر محصولات به فروش رسیده فولاد هرمزگان جنوب در اسفندماه به ترتیب عبارت‌اند از بریکت و اسلب در بازار خارجی. نرخ فروش بریکت در بازار داخلی برابر با ۷ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان به ثبت رسید و نرخ اسلب در بازار صادراتی ۱۸ میلیون تومان به اطلاع سهامداران رسید.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان اسفندماه سال جاری بالغ‌بر ۱۶۴ هزارتن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار داخلی با ۹۵ هزارتن بود، فولاد هرمزگان جنوب در ۱۲ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش یک میلیون و ۵۴۶ هزارتن از محصولات خود شد.

فولاد هرمزگان مقدار تولید خود را در این دوره ماهانه برابر با ۱۸۳ هزارتن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه نیز ۳ میلیون و ۱۰۶ هزارتن از محصول تولید کرد، بیشترین مقدار تولید هرمز در ۱۲ ماه گذشته متعلق به آهن اسفنجی و اسلب بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر