بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
بیشترین میزان درآمد در سال ۱۴۰۲ ثبت شد؛

درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی "شغدیر" در اسفندماه

درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در دوازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.
کد خبر : ۲۷۹۷۴۹

درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی

بورس‌نیوز:
 
شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۰ هزار و ۸۱۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفند ماه سال جاری نشان داد که بالاترین میزان درآمد را در سال ۱۴۰۲ توانست ثبت کند.
 
درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی
 
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در دوازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵۱۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش یک درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۱ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۲ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
 
درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی
 
" شغدیر" در اسفندماه ۱۱ هزار و ۷۳۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴ هزار و ۴۲ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته تغییری نداشت. 
 
درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی
 
پتروشیمی غدیر در اسفندماه از فروش محصول «PVC» در داخل کشور، درآمد کسب کرد که حدوداً ۵۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۱۰۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، هر تن «PVC» در اسفند ماه برابر با ۳۶ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته با افزایش نرخ روبه رو بود.
 
درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر