بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
از جهش ۱۳۱ درصدی ارزش فروش تا رشد ۷۹ درصدی حجم عرضه؛

هپکو سهامدارانش را خشنود کرد

هپکو سهامدارانش را خشنود کرد
شرکت هپکو در سالی که پشت سرگذاشت، موفق شد تا با انعقاد قرارداد‌های فروش انواع ماشین‌آلات تولیدی خود به ارزش حدود ۳۳هزار میلیارد ریال، رشد چشمگیر ۱۳۱ درصدی را نسبت به سال پیش در شاخص مبالغ فروش رقم بزند.
کد خبر : ۲۷۹۹۲۵

به گزارش بورس‌نیوز

نگاهی به آمار‌های قبلی فروش هپکو نشان می‌دهد که این شرکت در سال ۱۴۰۱ توانسته بود بیش از ۱۴هزار و ۲۰۰میلیارد ریال از محصولات خود را طی قرارداد‌های منعقده با مشتریان به فروش برساند که کمتر از نیمی از ارزش فروش آن در سال ۱۴۰۲ بوده و درواقع هپکو در سال گذشته رشد حدود ۲.۳ برابری در شاخص مبلغی فروش خود رقم زده است.

هپکو همچنین در سال گذشته تعداد ۶۲۱ دستگاه از محصولات خود را در قالب قرارداد‌های منعقده قطعی به فروش رسانده و در این بخش نیز شاهد رشد ۷۹ درصدی نسبت به سال پیش از آن (۱۴۰۱) هستیم نشان می‌دهد که تعداد ۳۴۶ دستگاه در مدت مشابه و کمی بیش از نصف این حجم و تعداد بوده است.

خشنودی سهامداران شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو که در بورس اوراق بهادار با نماد «تپکو» شناخته می‌شود، در حالی است که این دستاورد بزرگ در پرتو تغییر رویکرد در حوزه فروش و ارتقای سطح کیفی محصولات و همچنین با تلاش و برنامه‌ریزی تیم مدیریتی و کوشش جهادی کارکنان شرکت هپکو در سال گذشته حاصل شده است.

بر این اساس، سهامداران این شرکت می‌توانند امیدوار باشند که رشد جذب نقدینگی از محل فروش و انعقاد قرارداد با مشتریان در کنار افزایش تنوع در محصولات مندرج در قرارداد‌ها و ثبات در تولید، موجب توسعه سبد محصولات تولیدی شرکت هپکو و اعتماد مشتریان به محصولات باکیفیت این شرکت و زمینه‌ساز جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

تثبیت روند افزایش تولید و عرضه در هپکو در قالب قرارداد‌های فروشی که ارزش مبلغی و حجم محصولات مندرج در آن‌ها رو به فزونی است، نویدبخش رشد کمی و کیفی و تنوع‌بخشی به محصولات اولین و بزرگ‌ترین سازنده تجهیزات سنگین در ایران است که امید می‌رود تا بار دیگر و در چشم‌انداز‌های نزدیک بار دیگر نام آن در بازار خاورمیانه طنین‌انداز شود.

هپکو سهامدارانش را خشنود کرد

 

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عباس عباسی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
با درود
سال1399هپکو ورشکسته ارزش هر سهمش با دلار 25تومنی 585 تومن.
هپکو قدرتمند الان(فروردین1403) با قرار دادهای سنگین فروش و تولیدمتنوع و به روز؛ قیمت سهم با دلار65تومنی210 تومن.
خدا دادرس تویی
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
سهامدارنش رو به شدت پشیمون کرده!!! این سهم فقط به درد نوسانگیرها میخوره
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
سهامدارنش رو به شدت پشیمون کرده!!! این سهم فقط به درد نوسانگیرها میخوره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
با سلام
آفتابه لگن هفت دست شام وناهار هیچی تا حالا کمه کم 20 تا قرارداد بسته دریغ از سود برای سهامداران کار حقوقی به جای حمایت از سهامدارا کارش شده نوسان گیری که چهار سال همه را بدبخت کرده
قادر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
لطفا به قیمت سهم از سال ۱۳۹۸ تا الان هم یهنگاه بندازین ببینین چقدر خشنود هستن