بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
آیا  بروکر آلپاری به ایرانیان خدمت رسانی می کند؟
آلپاری یکی از کارگزاران قدیمی و معروفی است که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهد. احتمالاً هر تریدر فارکس ایرانی اسم آلپاری را شنیده است.
کد خبر : ۲۷۹۹۶۳

به گزارش بورس نیوز، آلپاری یکی از کارگزاران قدیمی و معروفی است که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهد. احتمالاً هر تریدر فارکس ایرانی اسم آلپاری را شنیده است.

این بروکر در سال‌های اخیر تحت نظارت رگولاتوری معتبر است، بنابراین کاربران در ایران نگران بسته شدن یا مسدود شدن ناگهانی این بروکر نیستند و می‌توانند با آرامش تمام معاملات خود را انجام دهند.

معرفی بروکر آلپاری

این کارگزاری در طول فعالیت خود تاریخچه‌ای پراز فراز و نشیب داشته است. همه سال‌ها برای آن یکسان نبوده و در مسیر خود افت و خیز‌های زیادی را تجربه کرده است.

از زمانی که آلپاری تحت نظارت رگولاتور‌های برجسته جهانی قرار گرفت و به عنوان یکی از بروکر‌های بین‌المللی معتبر شناخته می‌شد، تا زمانی که بعد از وقوع حادثه‌ی فرانک سوئیس و ورشکستگی شعبه انگلستان خود با مشکلاتی روبرو شد، و امروز که دوباره فعالیت‌های خود را گسترش داده و رشد بسیار زیادی داشته است.

پیش از بحران فرانک سوئیس، این بروکر به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فارکس شناخته می‌شد.

بحران فرانک سوئیس باعث ورشکستگی سایت آلپاری در شعبه‌های انگلستان و امریکا شد. این بحران باعث افت قابل توجهی در عملکرد بسیاری از بروکر‌ها شد، از جمله آلپاری که مجبور به بستن شعبه‌های خود در انگلستان و امریکا شد. زمانی طول کشید تا آلپاری به شرایط قبلی خود بازگردد.

در حال حاضر، برخی افراد هنوز هم شایعاتی درباره ورشکستگی کامل بروکر آلپاری منتشر می‌کنند که درست نیست.

آقای آندری داشین، بنیان‌گذار آلپاری، با تصمیم هوشمندانه‌ای بعد از افول آلپاری، برند FXTM را تأسیس کرد و به سرعت به اعتبار و جایگاه خوبی دست یافت.

در حال حاضر، شرکت‌های آلپاری و FXTM هر دو زیرمجموعه Exinity Limited هستند و با مدیریت آقای داشین، با بیش از ۲۲ سال تجربه در بازار، به مشتریان در سراسر جهان خدمت می‌دهند.

بروکر آلپاری یکی از بزرگترین کارگزاران فارکس است که در طول سال‌های فعالیت خود در ایران، تجربه‌های زیادی را به دست آورده و به همین دلیل با نیاز‌های بسیاری از تریدر‌های ایرانی آشنا است.

دفتر بروکر آلپاری در کدام کشور است؟

قبل از ثبت نام در سایت آلپاری، این موضوع که دفتر بروکر آلپاری در کدام کشور قرار دارد برای بسیاری از افراد اهمیت دارد، به ویژه برای کاربران ایرانی که تحریم‌های موجود ممکن است باعث قطع خدمات شرکت‌ها به این کشور شود. در حال حاضر، دفاتر جهانی سایت آلپاری در کشور‌های مختلفی مانند روسیه، اوکراین، بلاروس، بلیز، مولداوی، موریس، سنت وینسنت و گرنادین‌ها، ازبکستان، قزاقستان و گرجستان قرار دارند. همچنین دفتر مرکزی سایت آلپاری در موهلی واقع شده است.

خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان

سایت آلپاری یکی از بهترین گزینه‌ها برای تریدر‌های ایرانی است. ایرانیان میتوانند با ثبت نام در آلپاری علاوه بر پشتیبانی فارسی، از مزایای دیگر این بروکر که باعث شده بیش از دو میلیون تریدر در سراسر جهان از آن استفاده کنند، بهره ببرند.

حداقل پانزده میلیون تریدر آنلاین در سراسر جهان فعالیت می‌کنند. تعداد دقیق تریدر‌ها هنوز به طور رسمی و حتی تخمینی اعلام نشده است، اما با این فرض، بیش از سیزده درصد از تریدر‌های فعال در جهان از بروکر آلپاری استفاده می‌کنند که این نشان‌دهنده اعتبار بسیار قابل قبول آن است.

به علاوه، سابقه ۲۴ ساله و ارائه خدمات متنوع به ۱۵۰ کشور در سراسر جهان نیز از مزایای این بروکر است. همچنین، سایت آلپاری سرمایه معامله‌گران را تا ۲۰۰۰۰ یورو بیمه می‌کند و معاملات را با سرعت ۰.۴۵ ثانیه انجام می‌دهد که این سرعت قابل قبولی در بین بروکر‌های فارکس است.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها برای فعالیت در بازار‌های مالی بین‌المللی، انتقال پول است. آلپاری بستر‌هایی را فراهم کرده که کاربران می‌توانند در کمتر از ۲۴ ساعت، فرآیند انتقال پول را با استفاده از روش‌های آسان انجام دهند.

همچنین، آلپاری حساب‌های اسلامی نیز ارائه می‌دهد. وقتی یک معامله چند روز باز می‌ماند، بروکر کمیسیونی به نام سواپ یا بهره شبانه را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. این کمیسیون برای انتقال معاملات از یک روز به روز بعد تعیین می‌شود. طبق شریعت اسلام، این بهره مسئله‌ای است که برخی بروکر‌ها از آن صرف‌نظر می‌کنند تا حساب‌ها به‌صورت اسلامی درآید و باور‌های مذهبی کاربران را رعایت کنند.

علاوه بر این‌ها می‌توان به:

•    مجوز و رگولاتوری FSA و FC

•    امکان ترید روی ۲۵۰ نماد معاملاتی
•    تنوع حساب

•    تعیین لوریج‌های متنوع از ۲ تا ۳۰۰۰
•    بونوس‌ها و پاداش‌های متنوع

•    استفاده از ربات و معامله روی پلتفرم‌های وب و موبایل

•    قابلیت‌های کپی تریدینگ و باینری‌آپشن
و... اشاره کرد.

اگر شما نیز می‌خواهید به جمع میلیون‌ها تریدر موفق در سایت آلپاری بپیوندید و از خدماتی که در مقاله بالا ارائه شد استفاده کنید میتوانید با ثبت نام در آلپاری به این مهم برسید و به راحتی و با اطمینان در بازار‌های مالی حضور یابید. ثبت نام در آلپاری، اولین و مهم‌ترین قدم به سوی موفقیت در بازار جذاب فارکس خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر