بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
جهش ۳۱ درصدی در فروردین ماه؛

سال جدید برای "پارس" قدرتمند آغاز شد

سال جدید برای
کد خبر : ۲۸۰۴۲۶
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

بورس‌نیوز:
شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۲۳ هزار و ۹۶۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری نشان داد که سال جدید را قدرتمند آغاز کرده است.

سال جدید برای

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۱۴۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۱ درصدی همراه شد.

سال جدید برای

" پارس" در فروردین‌ماه ۳۹۱ هزار و ۴۹۸ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۹۷ هزار و ۳۰۵ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرد.

سال جدید برای

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «استایرن منومر» با ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بود درآمدی که "پارس" از فروش این محصول در فروردین ماه به دست آورد برابر با ۳۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «استایرن منومر» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «اتان» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۳ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

سال جدید برای

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر