بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
جهان فولاد سیرجان رشد پیدا کرد؛

رشد در تمامی مولفه‌های "فجهان" در فروردین‌ماه

رشد در تمامی مولفه‌های
مجتمع جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۴۵۵ میلیاردتومانی رسید.
کد خبر : ۲۸۰۴۹۲
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

رشد در تمامی مولفه‌های

بورس‌نیوز:

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۱۱ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۹ هزار و ۳۹۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری نشان داد که سال جدید را پر قدرت آغاز کرده است. 

رشد در تمامی مولفه‌های

میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۴۵۵ میلیاردتومانی رسید. این شرکت فولادی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به رشد ۵۱ درصدی و در مقایسه با اسفندماه سال گذشته به افزایش ۷ درصدی دست پیدا کرده است.

رشد در تمامی مولفه‌های

" فجهان" در فروردین‌ماه ۲۱۵ هزار و ۸۰۴ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۶۷ هزار و ۷۰۶ تن از محصولات تولیدی خود شد. گفتنی است که تولید و فروش شرکت جهان فولاد سیرجان در این دوره یک‌ماهه از رشد خوبی برخوردار بوده است.

رشد در تمامی مولفه‌های

بیشترین درآمدزایی که شرکت جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود در این دوره یک‌ماهه شناسایی کرد مربوط به «شمش (داخلی)» با ۸۸۲ میلیارد تومان بود درآمدی که "فجهان" از فروش این محصول در فروردین ماه به دست آورد برابر با ۶۱ درصد از درآمد فروردین ماه بود. پس از «شمش (داخلی)» بیشترین درآمدزایی را برای جهان فولاد سیرجان محصول «میلگرد (داخلی)» به خود اختصاص داده بود.

رشد در تمامی مولفه‌های

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
درآمدی جذاب توسط
در بهمن‌ماه سال جاری؛

درآمدی جذاب توسط "فجهان" کسب شد

مجتمع جهان فولاد سیرجان در دی‌ماه؛

"فجهان" به بیش از ۲ همت درآمد ماهانه رسید!

جهش ۴۳ درصدی
در ۹ ماهه سال جاری تحقق یافت؛

جهش ۴۳ درصدی "فجهان" در آذرماه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
غیبی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰
درود فجهان من عرضه اولیه گرفتم باین فروش جرا قیمت سهام از زمان عرضه اولیه که تقریبا 8ماه میگذرد متاسفانه ۲۵%زیر قیمت اولیه واقع چرا از عمل تا نظر این مقدار زیان ده
و در خصوص سپیدار سهام تحلیل دارید یک دفعه 400%افزایش ارزش سهام دستمریزاد داره ممنون اگر تحلیل کنید که رشد ادامه داره باسپاس فراوان
???۱۴۰۳.۰۲.۱۹