بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
گامی دیگر در مسیر نوآوری و فناوری
با تلاش همکاران شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر و حمایت گروه مالی سپهر صادرات، این شرکت موفق به اخذ تأییدیه‌ی شرکت دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
کد خبر : ۲۸۰۶۱۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، 

شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر موفق به دریافت تاییدیه از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در تاریخ ۰۲/۰۲/۱۴۰۳ شد. در این راستا حسن زالی مدیرعامل این شرکت اظهار کرد:
امروزه سرمایه گذاری خظرپذیر نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و پیشرفت فناوری دارد که این نوع سرمایه گذاری منبع اصلی تأمین مالی برای استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوپا و دانش بنیان می‌باشد که با ایده‌های نوآورانه خود ظرفیت رشد سریعی دراقتصاد دارند.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر ادامه داد، سرمایه گذاری خطر پذیر موتور محرکه نوآوری و پیشرفت فناوری در کشور خواهد بود که این امر مهم با ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع و همچنین تحریک رقابت و خلق ارزش، موجب رشد و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد. در سال گذشته با ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان، فرصت‌های سرمایه گذاری در اقتصاد دانش بنیان مورد حمایت جدی قرار گرفته است. 

با اخذ این تأییدیه، شرکت Sepehr CVC از مزایای متعددی مانند معافیت‌های مالیاتی، اعتبار مالیاتی بر سر مایه گذاری ها، تسهیلات بانکی، خدمات توانمند سازی و دیگر خدمات قابل ارائه به شرکت‌های دانش بنیان بهره‌مند خواهد شد که فرصتیست تا اعتبار خود را نزد مشتریان، شرکا و سرمایه‌گذاران افزایش داده و به ما کمک می‌کند تا در این بازار رقابتی، موفق‌تر و موثرتر عمل کنیم.

وی ادامه داد، شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر با توجه به ماموریت تعیین شده در این مسیر گام‌های موثری برداشته است و با توجه به عملکرد SEPEHR CVC حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر در طرح‌های دانش بنیان و ایفای نقش موثر در این حوزه با پیگیری‌های صورت گرفته و انجام فرایند ارزیابی توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مطابق " آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان " و قانون از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات" این شرکت موفق به اخذ تاییدیه شرکت دانش بنیان نوپا در حوزه فناوری "خدمات تجاری‌سازی" در تاریخ ۰۲/۰۲/۱۴۰۳ گردید.

شایان ذکر می‌باشد که شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر از شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر صادرات در حوزه دانش بنیان می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر