بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۷
پس از پیگیری بورس نیوز در خصوص پرداخت سود سهام شرکت زامیاد برخی دیگر از خوانندگان طی تماس با خبرگزاری در همین خصوص علت عدم پرداخت سود سهام سه شرکت هپکو ، ایران خودرو دیزل و مهرکام را خواستار پیگیری شدند
کد خبر : ۲۹۷۵۸

پس از پیگیری بورس نیوز در خصوص پرداخت سود سهام شرکت زامیاد برخی دیگر از خوانندگان طی تماس با خبرگزاری در همین خصوص علت عدم پرداخت سود سهام سه شرکت هپکو ، ایران خودرو دیزل و مهرکام را خواستار پیگیری شدند .

با پیگیری های بعمل آمده توسط خبر گزاری بورس نیوز از سه شرکت فوق در مجموع اینطور می توان گفت که هر سه شرکت مهرکام پارس ، هپکو و ایران خودرو دیزل تا پایان سال و حداکثر تا پایان فروردین سال 89 دست کم سود سهام سهامداران حقیقی خود را پرداخت خواهند نمود .

به گزارش بورس نیوز رویا پیروزنیا مدیر امور سهام مهرکام پارس با تاکید بر پرداخت سود سهامداران حقیقی این شرکت تا پایان اسفند ماه گفت :طبق برنامه ریزی صورت گرفته سهامداران می توانند تا پایان اسفند ماه سود سهام خود را دریافت نمایند .

همچنین مسئولان شرکت هپکو نیز با اشاره به رفع مشکلات بوجود آمده اعلام نموده اند که تا پایان فروردین ماه سال 89 تمامی سهامداران این شرکت سود خود را دریافت خواهند نمود .

از سوی دیگر ایران خودرو دیزل نیز با اشاره به رفع مشکل نقدینگی اعلام داشته است سهامدارانی که سود خود را دریافت ننموده اند می توانند طی تماس با این شرکت پس از بررسی مشکل و رفع آن سود خود را دریافت نمایند .

مسئولان امور سهام این شرکت همچنین اعلام نموده اند که پاره ای از مشکلات در خصوص تأمین نقدینگی باعث بوجود آمدن تأخیر در پرداخت سود سهام شده بود که هم اکنون این مشکلات برطرف شده است .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مریم پاکدامن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
سلام وخسته نباشيد سود سهام اينجانب به نام هپکو که نماد ان تپکو می باشد کی واریز میشود تقًریبا سال ۸۳ سهامدار ان میباشم وتعداد سهم ۳۵۷۰-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
کی انشالله این سود هپکو را پرداخت مکنید خسته شدیم دل بستیم به سود سهام