بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
سه شنبه هفته آینده در فرابورس صورت می پذیرد:

عرضه بلوک 98.7 درصدی تهران بتون

محمود پاکزبان، فارسیت اهواز، سرمایه گذاری تدبیرگران، بازرگانی سیمان فارس و خوزستان، ساخت و نصب صنعتی البرز، سیمان فارس نو این شرکت هستند.
کد خبر : ۸۱۵۷۷
شرکت خدمات مدیریت صبا تامین 98.7 درصد از سهام شرکت تهران بتون را به ارزش 119.9میلیارد ریال سه شنبه 7آذر در بازار سوم فرابورس عرضه می کند.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، شرکت خدمات مدیریت صبا تامین قصد دارد، 11میلیون و 350 هزار سهم معادل 98.7 درصد از سهام شرکت تهران بتون را به ارزش 119.9 میلیارد ریال و به نرخ پایه هر سهم 10 هزار و 567 ریال به صورت یکجا و نقد و اقساط و با شرایط 40 درصد نقد طی 9 روز کاری پس از انجام معامله و مابقی 4 قسط مساوی 6 ماهه با نرخ سود 17درصد، سه شنبه 7 آذر در بازار سوم عرضه کند.

این شرکت 11.5 میلیارد ریال سرمایه دارد و مبلغ سپرده حضور در رقابت 3.5میلیارد ریال تعیین شده است .

همچنین فعالیت این شرکت در حوزه، احداث و خرید، نصب و راه اندازی و بهره برداری از کارخانجات تهیه بتون آماده،اکتشاف و استخراج و بهره برداری و اخذ پروانه بهره برداری برای کلیه معادن مورد نیاز شرکت از قبیل شن و ماسه است و در حال حاضر سیمان آبیک با 98.48 درصد مالکیت بیشترین سهام این شرکت رادر اختیار دارد.

در پایان این گزارش می افزاید محمود پاکزبان، فارسیت اهواز، سرمایه گذاری تدبیرگران، بازرگانی سیمان فارس و خوزستان، ساخت و نصب صنعتی البرز، سیمان فارس نو این شرکت هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر