بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
در بازار دوم فرابورس صورت گرفت:

کشف قیمت 450 تومانی سهام "قچار"

نماد معاملاتی "قچار" در حالی به قیمت هر سهم 4500 ریال برای اولین بار بازگشایی شد که این شرکت براساس اعلام صورت های مالی عملکرد 9 ماهه سال مالی جاری موفق به تحقق 215 ریال سود به ازای هر سهم و پوشش 50 درصد بودجه برآوردی خود شده است.
کد خبر : ۸۶۹۶۴
عرضه هفت میلیون سهم شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال در حالی طی روز جاری انجام شد که سرمایه گذاران با توجه به پیش بینی 445 ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 91، نسبت 10.11 واحدی قیمت به عایدی سهام را برای این سهم قندی برگزیدند.

براساس گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی "قچار" در حالی به قیمت هر سهم 4500 ریال برای اولین بار بازگشایی شد که این شرکت براساس اعلام صورت های مالی عملکرد 9 ماهه سال مالی جاری موفق به تحقق 215 ریال سود به ازای هر سهم و پوشش 50 درصد بودجه برآوردی خود شده است.

همچنین تولید و فروش مقدار 18 هزار و 767 تن شکر استحصالی از چغندر خریداری شده به نرخ هر کیلو 1400 تومان برای سال جاری پیش بینی شده و میزان تولید شکر سفید از محل خرید شکر خام نیز پنج هزار تن برآورد شده است.

علاوه بر آن شرکت قند چهارمحال پیش بینی تولید و فروش نزدیک به 10 هزار تن تفاله خشک به نرخ فروش میانگین 3769 ریال اعلام شده است. هرچند مقدار تولید و فروش امسال "قچار" به ترتیب با کاهش حدود 18 و 2 درصدی پیش بینی شده، اما با پیش بینی افزایش 58 درصدی مبلغ فروش برای سال جاری نسبت به سال مالی گذشته با رشد بیش از 103 درصدی عایدی هر سهم همراه شده است.

در پایان این گزارش می افزاید، پنج درصد از سهام "قچار" در پایان عرضه روز جاری ارزشی بیش از 31 میلیارد ریال را رقم زد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر