بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده، از کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز درخواست می شود که حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.
کد خبر : ۱۳۱۲۶۰
نویسنده :
کیوان فر
باشگاه مشتریان بورس نیوز طی ششمین نشست تحلیلی خود صنعت لاستیک را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، این جلسه که با همکاری کارگزاری ساوآفرین سه شنبه هفته آتی 11 شهریور ماه جاری برگزار می شود، وضعیت بنیادین دو نماد "پسهند" و "پکرمان" مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دو نماد مذکور در صنعت لاستیک طبق نتایج حاصل از نظرسنجی به عمل آمده از حدود 40 نفر حاضرین در پنجمین نشست باشگاه انتخاب شدند.

همچنین طبق این نظرسنجی نزدیک به 60 درصد از کل حاضرین در جلسه، بررسی صنعت لاستیک و میزان تسلط تحلیلگران را خیلی خوب و خوب توصیف کردند. نزدیک به 86 درصد از کل آراء نیز بر بروز و کاربردی بودن مطالب ارایه شده در نشست تأکید داشتند.

گفتنی است با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده، از کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز درخواست می شود که حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است 


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/13


آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت هزینه عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3


اشتراک گذاری :
ارسال نظر