بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کسب مقام ممتاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو و صادر کننده نمونه کشور در دو سال متوالی از دیگر افتخارات سایپایدک در سالهای اخیر می‌باشد.
کد خبر : ۱۳۱۲۷۷

به گزارش سایپا نیوز، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این شرکت موفق شد در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو رتبه یک را کسب نماید.

کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا

کسب مقام ممتاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو و صادر کننده نمونه کشور در دو سال متوالی از دیگر افتخارات سایپایدک در سالهای اخیر می‌باشد. سایپایدک همچنین به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو موفق به کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی نیزگردیده است.

این شرکت با بیش از 700 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش، تجهیز شبکه خدمات پس از فروش به ابزار و تجهیزات استاندارد و به روز تعمیرگاهی، استفاده از نیروهای فنی آموزش دیده ، پیاده سازی سیستمهای مدیریتی نوین و ارائه خدمات با کیفیت توانسته است گام مهمی در تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا بردارد.

کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
این کسب رتبه واقعا بین چند تا شرکت ماشین سازی اتفاق افتاده این بازی ها دیگه برای مردم عاقل قدیمی شده شما خدمات پس از فروش کشورهای درجه 2 دنیا چندین مرتبه ازما بالاتر هست
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
خودشونو مسخره كرده ن . من سال 89 يه پرايد از نمايندگي شيراز گرفتم . از همون روزاي اول اعلام كردم گيربكسش خرابه كارشناس هم تاييد كرد. هرچه پيگيري كردم به نتيجه نرسيدم.روز آخر گارانتي بهم زنگ زدند و گفتند مشكلت برطرف شده يا نه گفتم نه و اونا هم رفتن پي كارشون.خدا ميدونه چن نفر مث من توي اين مملكت هستن كه ميكروفن ندارن و صداشون به جايي نميرسه. اگه صداقت داشته باشند يه نظر سنجي توي همين سايت بذارن ببينن چن نفر از خدمات پس از فروش خودرويي ها موافقند.
آسيه پيغامي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
با سلام
خواهشمند است بفرماييد چگونه اين تنديس را دريافت نموده ايد بنده 15 ساعت راه اصفهان تهران را طي كردم و آخر سر مرا هدايت كردند به تعميرگاه جاده اي با اين بهانه كه سايپا در قم خدمات ندارد علت ايراد را نداشتن سنسور عنوان نموده و فرمودند چيني ميباشد خواهش ميكنم به نمردن ظلم نفرماييد