بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر : ۱۳۵۴۳۰
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: اولین گروه از گردشگران ریلی از اروپا صبح امروز وارد اصفهان شدند.

 به گزارش اداره روابط عمومی و امور فرهنگی استان اصفهان" فریدون الهیاری" افزود: این گروه که شامل 65 گردشگر با ملیت‌های اروپایی است، صبح روز چهار شنبه 16 مهرماه 1393 وارد اصفهان شدند.

وی اظهار داشت : این گروه 65 نفره گردشگرخارجی که از کشورهای استرالیا، فرانسه ، انگلیس آلمان ، سنگاپو و اتریش هستند در اقامت یک روز ویک شب خود از بناهای تاریخی اصفهان شامل" میدان امام "،"مسجد شیخ لطف الله"، "مسجد امام" ،" عالی قاپو "، "چهلستون"، " پلهای تاریخی " و"کلیسای وانک "بازدید خواهند کرد.

گفتنی است ، این گروه 13 مهر ماه وارد ایران شدند و در برنامه ی  یک هفته ای  با قطار ترکیه‌ای در ایران سفر می‌کنند و شهرهای تهران، یزد، اصفهان، شیراز و زنجان را می‌بینند و در پایان ایران را از مرز «رازی» با همان قطار ترک می‌کنند. 

همچنین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران براساس مذاکراتی با یک شرکت گردشگری خصوصی ایرانی، راه‌آهن مجارستان و همچنین یک شرکت گردشگری دیگر که زیر نظر بنیاد مستضعفان است و سفر گردشگران خارجی  را به ایران برنامه‌ریزی کرده و همچنین مذاکراتی با راه‌آهن ترکیه، مجوزهایی را برای ورود یک قطار از ترکیه و تعدادی قطار دیگر از مجارستان به ایران صادر کرده است. سفر با این قطارها از اروپا به ایران یک طرفه و فقط در قالب تور گردشگری امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
چقدر خوب کاش میشد از ایران هم به اروپا اینکارو میکردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
خیلی از این گردش گرها برای جاسوسی و عملیات های خرابکاری به اسم گردشگر وارد ایران می شوند . باید خیلی مراقب اینها باشن .